۷ سال پیش

برگزاری آزمون جذب نیروهای آزاد در آموزش و پرورش زنجان
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

آزمون جذب نیروهای آزاد در آموزش و پرورش زنجان برگزار می‌شود
جهت دانلود نمونه سوالات تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: علاوه بر جذب فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان مقرر شده است تا آزمون جذب نیروهای آزاد فارغ‌التحصیل استان زنجان از سایر دانشگاه‌ها در تابستان امسال برگزار شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، مرتضی تمجیدی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: آموزش و پرورش به عنوان یکی از نهادهای اثرگذار در جامعه نقش بی‌بدیلی در تربیت فرزندان این جامعه دارد و از این منظر همواره مورد توجه صاحبنظران و تحلیل‌گران مسائل تربیتی و اجتماعی بوده است.
وی با اشاره به اینکه نادیده گرفتن نقش جامعه و خانواده به عنوان محیط پیرامون و غیردرسی دانش‌آموز سبب آسیب به پیکره تربیتی شده و نسل آینده را در ناکجا آباد رها می‌کند تصریح کرد: معلم در جامعه امروز با انواع پدیده‌های نوظهوری مواجه است که از همه طرف نسل کنونی را احاطه کرده و او را مورد هجمه قرار داده است که این وضعیت نیازمند نقش‌آفرینی خانواده و جامعه در کنار مدرسه و کمک به امر خطیر تعلیم و تربیت است تا تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و مقصد نهایی که همان رشد و پیشرفت و توسعه است به راحتی حاصل شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ضمن تبریک هفته معلم به تمامی معلمان عنوان کرد: در آستانه هفته معلم و گرامیداشت یاد و نام استاد فرزانه، شهید مطهری شایسته است تا مردم و رسانه‌ها و صاحبنظران و فعالان عرصه فرهنگی دغدغه‌های امروز خانواده‌ها معلمان و دغدغه‌های فرهنگی آنان را هم در تربیت نسل جدید مدنظر قرار دهند.
وی با اشاره به پوشش تحصیلی دانش‌آموزان استان در دوره‌های ابتدایی و متوسطه خاطرنشان کرد: این میزان در دوره‌های ابتدایی، دوره متوسطه اول، دوره متوسطه دوم استان زنجان به ترتیب 99.4، 94 و بیش از 82 درصد عنوان شده است که نسبت به میانگین کشوری در سطح قابل قبولی قرار گرفته‌ایم.
تمجیدی با بیان اینکه رتبه کنکور دانش‌آموزان استان زنجان در سال تحصیلی 95-94 با 3 رتبه بهبود به 21 رسیده است، افزود: البته آموزش و پرورش استان زنجان باید در کوتاه مدت نسبت به بهیود هر چه بهتر این رتبه تلاش کند.
وی با اشاره به اینکه حدود یک سوم فضاهای آموزشی ما غیراستاندارد هستند، خاطرنشان کرد: البته این یک مشکل کشوری بوده و به محدودیتهای اعتباری دولت بازمی‌گردد و ضروری است تا مسئولان در راستای توجه به تعلیم و تربیت نسبت به توسعه فضاهای آموزشی استاندارد اقدام کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه دستگاه‌های غیردولتی در قالب مجمع خیران مدرسه‌ساز در توسعه فضاهای آموزشی کمک حال این دستگاه هستند، افزود: مدارسی که نیازمند ترمیم هستند در اولویت ساخت آموزش و پرورش استان زنجان قرار می‌گیرند.
وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در برخی از رشته‌ها با کمبود نیروی انسانی و در برخی از رشته‌ها با مازاد نیروی انسانی مواجه است، بر مدیریت منابع انسانی این دستگاه تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش بر اساس دستورالعملهای ابلاغی به دو روش تامین نیرو از فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و به صورت آزاد از سایر دانشگاه‌ها اقدام می‌کند.
تمجیدی با اشاره به ورود 234 نفر به عنوان نخستین سری از فارغ‌التحصیلان استان برای تدریس در دوره ابتدایی در سال 95 تصریح کرد: فارغ‌اتحصیلان دانشگاهی برای تدریس در دوره متوسطه پس از چند ماه وارد مجموعه می‌شوند.
وی با بیان اینکه سالانه بخشی از نیروهای آموزش و پرورش از طریق دانشگاه‌ها تامین می‌شود، ابراز کرد: علاوه بر فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان مقرر شده است تا آزمون جذب نیروهای آزاد فارغ‌التحصیل از سایر دانشگاه‌های استان زنجان در تابستان سال 95 برگزار شود که رشته، تعداد نیرو و مناطق هدف برای تدریس در دستورالعمل هدف گنجانده شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان افزود: سال قبل 85 نفر از فارغ‌التحصیلان سایر دانشگاه‌ها جذب این دستگاه شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه 175 هزار دانش‌آموز در 2 هزار و 200 آموزشگاه مشغول به تحصیل هستند، عنوان کرد: از حدود 3 سال قبل شاهد افزایش تعداد دانش‌آموزان در مقاطع ابتدایی بوده‌ایم که حدود 93 درصد آنان در مدارس دولتی اعم از مدارس خاص، تیزهوشان، شاهد، نمونه و هیئت امنایی و 7 درصد در مدارس غیردولتی تحصیل می‌کنند.
تمجیدی تصریح کرد: با توجه به تاثیر معدل در کنکور، افرادی که از سال 90 به بعد از معدل خود ناراضی هستند به منظور ترمیم معدل نهایی خود در امتحانات مدارس شرکت کنند.

جهت دانلود نمونه سوالات تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=587636
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد