۷ سال پیش

بهبود وضع معیشتی معلمان باید در دستور کار دولت قرار بگیرد
اطلاعات بیشتر

 

استاندار اردبیل گفت: معلمان که وظیفه سنگین تعلیم و تربیت آینده سازان کشور را بر عهده دارند نباید دغدغه معیشت داشته باشند.

جهت مشاهده آخرین اخبار معلمان و فرهنگیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مجید خدابخش پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل و بزرگداشت مقام معلم در اردبیل اظهار داشت: هفته معلم با عید بزرگ مبعث متقارن شده است که اگر به رسالت پیامبر اکرم(ص) توجه داشته باشیم، تعلیم و تربیت به عنوان وظیفه اصلی پیامبر اسلام بوده و قرآن کریم نیز معجزه ایشان است که در واقع اولیت مأموریت پیامبراکرم(ص) با قرائت کتاب آسمانی و تعلیم و تربیت شروع می‌شود که با توجه به این موضوع شغل معلمی از جایگاه بسیار والایی برخوردار می‌باشد.
وی گفت: تعلیم همانند پیامبر اکرم(ص) باید همراه با نرم‌خویی و اخلاق نیکو باشد که خوشبختانه معلمان در تمامی نقاط کشور جمهوری اسلامی ایران با عشق و علاقه دانش‌آموزان خود را آموزش و پرورش می‌دهند که قطعا با نرم‌خویی و اخلاق نیکو که به دانش‌آموزان نمایش داده می‌شود، بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی برطرف خواهد شد.
استاندار اردبیل با اشاره به اینکه جامعه به ترویج اخلاق نیکو نیاز دارد، افزود: گزارش سرمایه اجتماعی با نظرسنجی از اقشار مختلف مردم منتشر شده است که در این گزارش ،‌ بیش‌ترین اعتماد مردم به معلمان مطرح شده است که اصلی ترین مولفه تحقق کاهش آسیب‌های اجتماعی، وجود اعتماد در جامعه است که خوشبختانه همه مردم به معلمان اعتماد دارند.
خدابخش تصریح کرد: قشر فرهنگی جامعه و معلمان در طول انقلاب اسلامی همیشه در صحنه حضور داشتند به طوری که در 8 سال دفاع مقدس 5 هزار شهید معلم و 36 هزار شهید دانش‌آموز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است که نشان از ولایت‌مداری و میهن‌پرستی معلمان و تعلیم درست به دانش‌آموزان را دارد.
وی بیان کرد: بعد از گذشت 36 سال از انقلاب اسلامی ایران، جایگاه و وضع معیشتی معلمان نباید ضعیف باشد که نیاز است دولت بهبود وضع معیشتی و جایگاه معلمان را در دستور کار خود قرار دهد که با توجه به بهبود نسبی وضعیت مالی دولت، امیدواریم این امر تحقق یابد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=591927
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد