۷ سال پیش

بهره مندی سه هزار نفر از تسهیلات اشتغالزایی

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل بانک مهر اقتصاد کهگیلویه وبویراحمد گفت:بیش از70درصد تسهیلات پرداختی بانک مهراقتصاد استان درحوزه اشتغال است.

جهت مشاهده اخبار وام اشتغال اینجا کلیک کنید


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمدعلی نیک منش تعداد افراد بهره مند از این میزان تسهیلات اشتغالزایی را نیز بیش از سه هزار نفر اعلام کرد.
وی با بیان اینکه بیشترین تسهیلات پرداختی در حوزه اشتغال مربوط به بنگاه های کوچک و زودبازده است، گفت: وام های اعطایی در حدود 16 بخش سرمایه گذاری و اقتصادی به متقاضیان پرداخت شده است.
وی با اشاره به شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل افزود: رویکرد اساسی بانک مهر اقتصاد در سطح ملی و این استان نیز بر همین محور استوار است.
نیک منش از ابلاغ و تخصیص بیش از یک هزارو 280میلیارد ریال تسهیلات با رویکرد اقتصاد مقاومتی به بانک مهر اقتصاد این استان خبر داد وگفت: نرخ سود این وام ها 16 درصد است.
وی تصریح کرد: 100 درصد این تسهیلات در حوزه تولید و اشتغال هزینه و پرداخت خواهد شد.
وی بیان کرد: این وام ها در قالب طرح تسهیلات ویژه بسیجیان و با معرفی بسیج سازندگی به افراد واجد شرایط و دارای طرح های تولیدی و اشتغالزایی با توجیه فنی و اقتصادی پرداخت می شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=649025
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد