۷ سال پیش

بهزیستی زنجان برای اشتغال مددجویان‌ ۵ سال حق بیمه پرداخت می‌کند
اطلاعات بیشتر

 

 معاون بهزیستی استان زنجان با اشاره به تعداد فرصت‌های شغلی ایجاد شده در بخش‌های خویش فرمایی و کارفرمایی گفت: ۴۸۶ فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی در استان ایجاد شده است.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


نعمت ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: فرصت شغلی ایجاد شده برای مددجویان بهزیستی دارای شرایط یکسان نیست.
وی تصریح کرد: بهزیستی به دنبال آن است تا با توانمندسازی مددجویات زیرپوشش خود آن‌ها را از چرخه حمایتی خود خارج کند که این خروج باید به صورت موفق باشد که در این راستا مهم‌ترین استراتژی ایجاد اشتغال برای این افراد است.
معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان زنجان یکی از راهکارهای ایجاد اشتغال برای مددجویان به‌ویژه معلولان را حمایت و اجرای طرح‌های تشویقی دانست و بیان کرد: با ایجاد تسهیلات ویژه برای کارفرمایان برای به‌کارگیری افراد تحت پوشش می‌توان اشتغال زیادی را برای این افراد ایجاد کرد.
ملکی با اشاره به  طرح اشتغال مددجویان بهزیستی و فرصت‌های شغلی ایجاده شده برای آن‌ها ابراز کرد: تعهد و برش استانی ۴۱۶ مورد شغل خواهد بود که از راه‌های متفاوت ایجاد می‌شود.
وی با اشاره به اینکه ۴۱۶ مورد فرصت شغلی برای اشتغال مددجویان در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: این مشاغل از طریق منابع ۳۰ گانه‌ای که بهزیستی در دست اجرا دارد ایجاد و محقق می‌شوند.
معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان زنجان با اشاره به طرح خوداشتغالی مددجویان عنوان کرد: میزان تسهیلات پرداختی در بخش خوداشتغالی به مددجویان به ۸۰ میلیارد ریال می‌رسد.
ملکی عنوان کرد: برای کارفرمایان علاوه بر ارائه تسهیلات به ازای به‌کارگیری افراد معلول سهم بیمه‌ای این افراد برای پنج سال توسط بهزیستی پرداخت می‌شود.
وی ابراز کرد: کارفرمایان می‌توانند برای دریافت توانمندی‌های مددجویان به کارشناسان اشتغال این اداره مراجع کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=630305
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد