۸ سال پیش

به کارگیری ۱۶ هزار نیروی پیش دبستانی در سال تحصیلی جاری
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مصوبه شهریورماه مجلس شورای اسلامی، از به کارگیری 16 هزار نیروی پیش دبستانی در سال تحصیلی جاری خبر داد.

جهت مشاهده آخرین اخبار استخدام مربیان پیش دبستانی کلیک کنید


به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، صبح امروز سیدمحمدبطحایی در آیین افتتاح برگزاری سومین کارگاه آموزشی معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی سراسر کشور که در باشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود، با اشاره به چالش‌های آموزش و پرورش در قبل از بازگشایی مدارس در مهرماه سال جاری، اظهار کرد: انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان باوجود بدهی آموزش وپرورش به شرکت‌های بیمه زیرمجموعه سازمان بیمه مرکزی در کنار موضوع افزایش تعرفه های بیمه به دلیل اجرای طرح تحول سلامت، گام بزرگی بود که با حمایت دولت به سرانجام مطلوب رسید.

وی به برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در اواخر شهریور ماه سال 94 اشاره کرد و افزود: تربیت نیروی انسانی متخصص در آموزش و پرورش فرآیندی پرهزینه است به دلیل آنکه افراد پس از قبولی در کنکور و پذیرش در دانشگاه فرهنگیان، نیروی آموزش وپرورش محسوب شده ولی در فرآیند تدریس شرکت نمی کنند و هزینه‌های اضافی برای آموزش وپرورش فراهم می‌کنند و در برخی موارد شاید انگیزه و رغبت کافی برای تدریس را پس از گذشت چند سال از دست داده باشند.

بطحایی با اشاره به ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: جذب فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، به عنوان یک راهکار برای جذب نیروی انسانی لازم برای آموزش وپرورش پیش بینی شده است که برگزاری آزمون استخدامی آموزش وپرورش در این راستا ارزیابی می شود، می تواند تحول اساسی در جذب نیروی انسانی آموزش وپرورش باشد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر تحول در جذب نیروی انسانی در ساختار آموزش وپرورش، خاطرنشان کرد: در سامان دهی نیروی انسانی در سال تحصیلی جاری با کمبود 30 هزار نیروی انسانی در دوره ابتدایی مواجه بودیم که با تدبیر مناسب ارکان مختلف آموزش وپرورش، شاهد بازگشایی مطلوب مدارس در مهرماه امسال به نسبت سال‌های قبل باشیم.

وی با بیان اینکه با مصوبه شهریورماه امسال مجلس 16 هزار نیروی پیش دبستانی به صورت حق التدریس جذب آموزش وپرورش شدند، اظهار کرد: آموزش وپرورش علی رغم کمبود منابع و اعتبارات باید زمینه آموزش آنها را برای تدریس در دوره ابتدایی فراهم می کرد که تحقق این مهم علی رغم کوتاهی زمان، انرژی بسیار زیادی را از آموزش وپرورش گرفت.

بطحایی اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان را از برنامه‌های اساسی آموزش و پرورش در افزایش ارتقای شایستگی‌های حرفه‌ای معلمان عنوان کرد و افزود: دولت علی رغم وجود رکود اقتصادی در کشور با اختصاص 1350 میلیارد تومان زمینه اجرایی شدن این طرح بزرگ در آموزش وپرورش را فراهم کرد و این موضوع نشان می دهد دولت به آموزش وپرورش توجه دارد.

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی از طراحی و ابلاغ نظام سنجش صلاحیت حرفه ای معلمان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: با اجرایی شدن این نظام نامه شرایط احراز صلاحیت و ارتقای شایستگی‌ها در یک برنامه مدون و زمان بندی شده برای معلمان مشخص می شود و می تواند تأثیرات انگیزشی مناسبی را در بدنه آموزش وپرورش ایجاد کند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=565913
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد