۷ سال پیش

بودجه سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور سه برابر افزایش یافت
اطلاعات بیشتر

 

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: در شرایط اقتصادی کنونی جهان و شکست قیمت نفت، بودجه سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور سه برابر شده است.

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرانزلی، مجید قدمی ظهر امروز به مناسبت هفته  معلم و در همایش تجلیل از معلمین استثنایی استان گیلان که در دهکده ساحلی بندرانزلی برگزار شد، اظهار داشت: مقام معلم بسیار ارزشمند است و در همایش امروز از تمام اولیاء و مسئولانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، تشکر می‌کنم.
وی با بیان اینکه کار معلمان حیات بخشی است و یک انسان نمی‌تواند از فعالیتتان تقدیر کند، گفت: تنها خداوند توانایی درک میزان ارزش کار معلمان را می‌داند و در قرآن نیز می‌فرماید نجات یک انسان نجات یک جامعه است.
معاون وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: حوزه آموزش و پرورش بسیار تخصصی بوده و تنها زمانی‌که وارد این حوزه شویم می‌توانیم وسعتش را درک کنیم.
قدمی با اشاره به اینکه معلمین این حوزه باید روانشناس نیز باشند تصریح کرد: از سال 92 که وارد این حوزه شدیم بیش از 70 درصد مشکلات مانند اشکالات کتب درسی را از شروع سال تحصیلی تا کنون رفع کردیم.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور افزود: در شرایط اقتصادی کنونی جهان و شکست قیمت نفت، بودجه سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور سه برابر شد و جای تشکر از دولت دارد.
وی با اشاره به حدیث رسول اکرم(ص) اینکه "هر که به مردم سود برساند بهترین انسان است" تصریح کرد: آموزگاران از بهترین انسا‌ها هستند و قلم یک آموزگار به خون شهید ارجحیت دارد چرا که یک قلم خوب شهید پرور هم است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در این مراسم از11 معلم منتخب استانی و 10 معلم بازنشسته تجلیل به‌عمل می‌آید.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=591926
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد