۷ سال پیش

بکارگیری سربازان غایب از سوی کارفرمایان جرم است
اطلاعات بیشتر

 

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، با اشاره به اینکه بکارگیری مشمولین سربازان غایب در کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی از سوی کارفرمایان جرم است گفت: یازده هزار تماس تلفی شهروندان آملی در پلیس ۱۱۰ آمل به ثبت رسیده است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، سرهنگ ولی‌الله گنجیان‌مقدم صبح امروز در نشست تخصصی پلیس و رسانه این شهرستان با بیان اینکه خبرنگاران در برقراری امنیت بسیار تاثیرگذار هستند و همکاری خوبی با نیروی انتظامی دارند، اظهار داشت: آنها به عنوان چشم بینا و گوش شنوا، یار و یاور فرماندهی نیروی انتظامی هستند.
وی افزود: اگر قلم خوب خبرنگاران نباشد زحمات خدمات نیروی انتظامی نشان داده نمی‌شود؛ آنها اثر زیادی در برقراری امنیت شهرستان دارند.
گنجیان‌مقدم با بیان اینکه آمل شهری نمونه در مازندران است که طی چند ماه گذشته به لحاظ امنیتی رتبه‌های خوبی بدست آورد، افزود: براساس آمار پنج‌ماهه سال‌جاری در وقوع سرقت پنج درصد کاهش و با بررسی پرونده‌ها در زمینه کشف هشت درصد افزایش داشته است.
فرمانده نیروی انتظامی آمل از افزایش 17 درصدی دستگیری سارق طی این پنج‌ماهه بیان و عنوان کرد: در کشف موادمخدر با وجود تراتزیتی بودن این شهرستان 18 درصد افزایش داشته است.
وی با اشاره به اینکه آمل در امر دستگیری معتادین پرخطر نیز 48 درصد افزایش، دستگیری خرده‌فروش 36 درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: این شهرستان در امر خرده‌فروشان موفق به کسب رتبه اول استان شد.
گنجیان‌مقدم افزود: در زمینه جرایم خشن 35 درصد کاهش، تصادفات جری نسبت به ثبت پنج ماهه سال گذشته 15 درصد کاهش و تصادف فوتی نیز 14 درصد کاهش داشتیم.
رئیس پلیس آمل در زمینه تماس دریافتی 110 از ثبت 11 هزار و 357 مورد تلفنی شهروندان آملی خبر داد و گفت: از این موارد نسبت به سال گذشته 37 درصد افزایش داشته که 129 درصد ارشاد و 7 هزار و 447 مورد عملیاتی انجام شد.
وی گفت: در تماس به سامانه 197 نیز جهت انتقاد و پیشنهاد حدود 797 مورد تماس ثبت رسیده که از این موارد 265 مورد تشکر، 331 راهنمایی و 41 مورد درخواست و مابقی انتقاد بوده است.
گنجیان‌مقدم در اجرای طرح مشمولین سربازان غایب بیان کرد: طبق ماده 63 و تکرار این ماده بکارگیری مشمولین سربازان غایب از سوی کارفرمایان، کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی و صنعتی ممنوع است و  در صورت مشاهده و دریافت گزارش در مرحله اول علاوه بر پلمپ آن واحد تولیدی باید یک سال هزینه جریمه داده و در مرحله دوم هزینه سه سرباز را تقبل کنند.
فرمانده انتظامی آمل خاطرنشان کرد: در امر قرآنی نیز این شهرستان برای سومین سال متوالی رتبه اول استانی را کسب کرده است که امسال در این مسابقات 110 حافظ قرآنی از سوی عوامل و فرزندان خانواده‌های نیروی انتظامی شهرستان حضور یافتند.
در پایان این نشست از خبرنگار خبرگزاری تسنیم در آمل بدلیل همکاری با نیروی انتظامی در جهت انعکاس اخبار پلیس با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=657054
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد