۸ سال پیش

بیش از ۳ هزار زنجانی تحت پوشش بیمه بیکاری قرار گرفتند
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به مشکلات واحدهای صنعتی گفت: در یک ماه اخیر ۳ هزار و ۴۱۲ نفر تحت پوشش بیمه بیکاری قرار گرفته‌اند.

جهت مشاهده اخبار بیمه بیکاری اینجا کلیک کنید


مسعود علیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان با اشاره به افزایش 7 هزار نفری بیمه شدگان اجباری تامین اجتماعی در سال گذشته اظهار داشت: هم اکنون حدود 105 هزار بیمه شده اجباری در بخش‌های مختلف صنعتی، صنفی، کشاورزی و خدمات مشغول به فعالیت بوده و دارای کارفرما هستند که خوشبختانه این میزان نیروی شاغل حفظ شده است.
وی با بیان اینکه استان زنجان دارای ظرفیت‌های بالای اقتصادی در بخش‌های مختلف بوده که زمینه اشتغال نیروی کار با تعداد قابل توجه را فراهم می‌کند، تصریح کرد: امیدواریم با برطرف شدن مشکلات واحدهای صنعتی از جمله موانع بازار فروش و عدم نقدینگی شاهد افزایش چشمگیر میزان بیمه شدگان تامین اجتماعی استان زنجان باشیم.
مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به افزایش 4 درصدی بیمه شدگان در شغل‌های آزاد، قالیبافی، رانندگان درون شهری و برون شهری و سایر تا پایان آذر ماه ابراز کرد: در حال حاضر کاهش سن بازنشستگی با تصویب قوانین سبب ایجاد مشکل برای تامین اجتماعی در سطح کشور شده است.
وی با بیان اینکه ضریب پشتیبانی کشور در سه ماهه نخست امسال 5.98 درصد گزارش شده است، افزود: بر اساس آخرین گزارشات هم ضریب پشتیبانی استان 6.1 درصد بوده است به این معنی که به ازای هر 6 نفر بیمه شده یک مستمری بگیر در زنجان وجود دارد که امیدواریم با بهبود وضعیت اقتصادی این ضریب به حد مطلوبی برسد.
علیاری با اشاره به اینکه بر اساس محاسبات بیمه‌ای در سطح دنیا اگر ضریب پشتیبان پایین‌تر از 6 باشد حاکی از بحران است، گفت: با وجود اینکه ضریب پشتیبان استان زنجان نشان از قرار داشتن در نقطه بحران است اما تامین اجتماعی استان در تلاش است تا به تعهدات خود عمل کرده به گونه‌ای که در روند واریز حقوق و مزایای مستمری بگیران و مقرری بگیران بیمه بیکاری مشکلی به وجود نیاید.
وی با بیان اینکه در کشور و استان زنجان به ترتیب 2 میلیون و 800 هزار، و 30 هزار مستمری بگیر تامین اجتماعی وجود دارد، خاطرنشان کرد: علاوه بر این در استان زنجان به طور متوسط 3 هزار و 600 نفر تحت پوشش بیمه بیکاری قرار دارند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه اگر وضعیت پروژه‌های عمرانی مطلوب باشد وضعیت این اداره کل هم خوش آیند است، عنوان کرد: در سال گذشته 4 هزار نفر تحت پوشش بیمه بیکاری قرار گرفتند که تامین اجتماعی استان زنجان پیش‌بینی کرد با توجه به مشکلات موجود در بخش صنعت این میزان به حدود 7 هزار نفر برسد اما خوشبختانه بر اساس گزارشات به عمل آمده در آذر ماه 3 هزار و 412 نفر تحت پوشش بیمه بیکاری قرار گرفته‌اند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=579717
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد