۷ سال پیش

بیش از ۳ هزار نفر در زنجان مقرری از بیمه بیکاری دریافت می‌کنند
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۶۰۰ نفر در زنجان از بیمه بیکاری استفاده می‌کنند، گفت: با بررسی‌های انجام شده ۸۰۰ نفر از این تعداد که دارای شرایط لازم نبودند حذف شدند.

جهت مشاهده اخبار بیمه بیکاری اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، احمد غریوی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان که با حضور مشاور وزیر تعاون برگزار شد با بیان اینکه با بازرسی‌های انجام شده افرادی که دارای شرایط دریافت حق بیمه بیکاری نبودند شناسایی و حذف شدند، اظهار داشت: با این اقدام 100 میلیارد ریال در این بخش صرفه‌جویی شد.
وی با تاکید بر اینکه تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان در مقایسه با سالهای گذشته کاهش یافته است، ابراز کرد: این امر ناشی از افزایش تعداد بازرسیها از واحدهای تولیدی و صنعتی است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان به تعداد بیمه‌شدگان تحت پوشش تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود: 169 هزار و 513 نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی و 616 هزار و 699 نفر نیز تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته‌اند.
وی با بیان اینکه 328 معدن در استان زنجان فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: یک هزار و 201 واحد صنعتی نیز در استان وجود دارد که برای 36 هزار نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.
غریوی با اشاره به اینکه توسعه بخش خدمات در دستور کار اداره کل تعاون قرار دارد، بیان کرد: میزان توسعه بخش خدمات در زنجان 12 درصد پایین‌تر از میانگین کشوری است.
وی به شناسایی 200 نوع خدمات جدید در زنجان اشاره کرد و افزود: این نوع فعالیتها در بخش خدمات شناسایی و شناسنامه‌دار شده‌اند.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با تاکید بر اینکه دستگاههایی که در فرایند صدور مجوز برای فعالیتهای خدماتی فعال هستند با تسهیل‌گریهای لازم در این امر با متقاضیان همکاری کنند، یادآور شد: افزایش میزان اشتغال‌زایی در بخش خدمات در دستور کار قرار دارد.
وی به افزایش 13 کاریابی استان به 20 کاریابی گفت: 3 کاریابی بین‌المللی نیز در زنجان برای نخستین بار راه‌اندازی شده است.
غریوی با بیان اینکه بیش از 3 هزار و 925 تعاونی در زنجان شناسایی شده‌اند که با بازرسی‌های انجام شده 2 هزار و 700 تعاونی فعال است، خاطرنشان کرد: از 32 اتحادیه موجود در زنجان 19 اتحادیه فعال و 13 اتحادیه غیرفعال هستند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=587646
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد