۷ سال پیش

بیش از ۵۱ هزار نفر ساعت آموزش به بانوان روستایی زنجان ارائه شد
اطلاعات بیشتر

 

سرپرست فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به برنامه‌های آموزشی اجرایی شده در مناطق روستایی و نیز سکونتگاههای غیر‌رسمی گفت: بیش از ۵۱ هزار و ۴۶ نفر ساعت آموزش به بانوان در مناطق روستایی زنجان ارائه شده است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، محمدرضا انصاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در زمینه برنامه‌های آموزشی پیش‌بینی شده برای مناطق روستایی در حوزه بانوان اظهار داشت: در چهار ماهه امسال در حدود 111 هزار و 63 نفر ساعت در بخش بانوان در رشته‌های مختلف آموزش ارائه شده است.
وی با اشاره به تعداد بانوانی که تحت پوشش آموزشهای فنی و حرفه‌ای قرار گرفته‌اند اشاره کرد و یادآور شد: در مجموع امسال 604 نفر به صورت ثابت از آموزشهای فنی و حرفه‌ای بهره‌‌مند شدند.
سرپرست فنی و حرفه‌ای استان زنجان با بیان اینکه ارائه آموزشهای مورد نیاز برای بانوان در مناطق روستایی و سکونتگاههای غیررسمی در اولویت برنامه‌های اداره‌کل قرار دارد تصریح کرد: در این مناطق آموزشهای متناسب با نیاز و محیط روستایی به بانوان ارائه می‌شود.
وی در زمینه تعداد آموزش‌دیدگان در مناطق روستایی زنجان ابراز کرد: از ابتدای سال تا تیرماه 51 هزار و 46 نفر ساعت آموزش به 209 نفر در مناطق روستایی آموزش ارائه شده است.
انصاری با تاکید بر اینکه در مجموع از ابتدای سال تاکنون در مرکز فنی و حرفه‌ای الزهرا(س) زنجان 47 حرفه آموزشی برای بانوان ارائه شده است افزود: در مجموع 69 آموزشگاه تحت نظر مرکز فنی و حرفه‌ای الزهرا(س) فعالیت می‌کنند.
وی به برگزاری نمایشگاه آموزشهای مهارتی کلید توانمندسازی بانوان به مناسبت گرامیداست هفته ملی مهارت و کارآفرینی اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه دستاوردهای آموزش مراکز دولتی و آموزشگاههای آزاد استان ویژه بانون به نمایش درآمد.
سرپرست فنی و حرفه‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: نمایشگاه مذکور در محل پارک بانوان به همت اداره‌کل فنی و حرفه‌ای و شهرداری زنجان و با همکاری کانون انجمن‌های صنفی آموزشگاههای آزاد استان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی دایر شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=642383
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد