• ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
  • 0k نظر «نمایش»

بیش از ۱۳۰۰ مجوز مشاغل خانگی در کرمانشاه صادر شد

بیش از ۱۳۰۰ مجوز مشاغل خانگی در کرمانشاه صادر شد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

پرداخت 19 درصدی تسهیلات مشاغل خانگی در کرمانشاه

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: بیش از 1300 مجوز مشاغل خانگی در کرمانشاه صادر شده است.

مختار احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه بر اساس سند توسعه اشتغال استان 46 هزار و 82 فرصت شغلی در استان پیش بینی شده است اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون 32 هزار و 278 فرصت شغلی به میزان 70 درصد تعهد ایجاد اشتغال در استان در سامانه رصد ثبت شده است.

وی عنوان کرد: شهرستان کنگاور با ایجاد 1627 فرصت شغلی با تحقق 85 درصد تعهد و شهرستان اسلام‌آباد غرب با 78 درصد تحقق تعهد اشتغال بیشترین درصد تحقق ایجاد اشتغال را از ابتدای سال تاکنون داشته‌اند.

احمدی گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با ثبت 9038 فرصت شغلی و کمیته امداد استان با ثبت 5634 فرصت شغلی و سازمان جهاد کشاورزی با ثبت 5019 فرصت شغلی بیشترین اشتغال را در سال 1401 در استان ایجاد کرده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به عملکرد تسهیلات امسال مشاغل خانگی افزود: مبلغ 103 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات ساماندهی مشاغل خانگی برای استان کرمانشاه تخصیص یافته که تاکنون 193 میلیارد ریال به میزان 19 درصد آن توسط بانک‌های عامل استان با پیش‌بینی 371 فرصت شغلی پرداخت شده و 1316 مجوز مشاغل خانگی به صورت مستقل و پشتیبان صادر شده است.

وی در تشریح دستورالعمل تسهیلات جزء دو بند ب تبصره 16 قانون بودجه سال 1401 گفت: از محل تسهیلات جز دو بند ب تبصره 16 قانون بودجه مبلغ 2500 میلیارد تومان برای استان مصوب شده است که تاکنون با برگزاری جلسات کمیته فنی مربوط به این تسهیلات با حضور دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استان، 2352 میلیارد تومان بین دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استان تقسیم شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2670682
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد