۷ سال پیش

بیمه بیکاری چتر حمایتی برای افراد فاقد کار

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: انتظار داریم احترام به قانون بخصوص قوانین مشترک در جامعه که حقوق جمعی را در بر می گیرد بعنوان یک فرهنگ نهادینه شود.

جهت مشاهده اخبار بیمه بیکاری اینجا کلیک کنید


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، داود یاوری گفت: اخراج غیر ارادی و آمادگی به کار فرد از کار بیکار شده دو گزینه لازم برای دریافت مقرری بیمه بیکاری است.
گفتنی است فرد در تمام مدت مقرری بگیری باید آمادگی به کار در رابطه با فن خود و یا معرفی به سازمان فنی و حرفه ای به منظور مهارت آموزی را داشته باشد.
یاوری ازجمله دلایل بیکار شدن افراد شاغل و جمعیت بالای بیکاری در استان را عدم مهارت در بین جویندگان کار عنوان کرد وافزود: مهارت آموزی می تواند گام بلند و موثری در ایجاد اشتغال و نیز مشاغل پایدار باشد که خوشبختانه سازمان فنی و حرفه ای نیز در این زمینه آماده و همراه است .
در کورهایی که قوانین بیمه بیکاری در آنها وضع شده استفاده از مقرری بیمه بیکاری بین 3 تا 24 ماه است که در کشور ایران در حدود 3 الی 50 ماه است .

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=579709
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد