۷ سال پیش

تأمین اجتماعی: معوقات بازنشستگان پرداخت شده است
اطلاعات بیشتر

 

 پس از ماه‌ها انتظار، پرداخت افزایش حقوق فروردین بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در واپسین روز هفته گذشته آغاز و دیروز به پایان رسید اما برخی بازنشستگان از پرداخت نشدن افزایش حقوق اردیبهشت خود خبر می‌دهند، البته سازمان تأمین اجتماعی اصرار دارد که افزایش حقوق‌ها پرداخت شده‌است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید


پیش‌تر و پس از چندبار جابه‌جایی وعده‌ها، مسئولان سازمان تأمین اجتماعی قول دادند که مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین و اردیبهشت بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی تا ۳۰مرداد به حساب‌شان واریز شود.
مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی درباره اعتراض برخی بازنشستگان به همشهری گفت:«همانطور که اعلام شده افزایش حقوق ماه‌های فروردین و اردیبهشت۹۵ بازنشستگان تأمین اجتماعی به‌حساب این عزیزان واریز شده است.
بانک عامل معمولا برای بازنشستگان به‌عنوان صاحب حساب پیامک واریز وجه ارسال می‌کند و احتمالا برای برخی بازنشستگان این پیامک ارسال نشده و به همین دلیل آنها می‌گویند افزایش حقوق اردیبهشت به حسابشان واریز نشده‌است.»
امیرعباس تقی‌پور با بیان اینکه اگر بازنشسته‌ای پس از بررسی حساب خود متوجه شد که هنوز افزایش حقوق ماه‌های فروردین و اردیبهشت خود را دریافت نکرده می‌تواند به شعبه تأمین اجتماعی مربوطه مراجعه و موضوع را پیگیری کند، تأکید کرد که حقوق همه این افراد پرداخت شده است.

اعتراض بازنشستگان
درحالی‌که سازمان تأمین اجتماعی می‌گوید افزایش حقوق ماه‌های فروردین و اردیبهشت۹۵ همه بازنشستگان تأمین اجتماعی پرداخت شده ولی برخی بازنشستگان در تماس با همشهری اعلام کردند تا عصر روز یکشنبه(زمان تنظیم این گزارش) هنوز افزایش حقوق خود را دریافت نکرده‌اند.
اما از سوی دیگر علی‌اصغر بیات، رئیس کانون عالی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی می‌گوید:«پرداخت معوقات افزایش حقوق فروردین و اردیبهشت بازنشستگان طبق وعده‌ای که سازمان تأمین اجتماعی داده بود پرداخت شده و هیچ مشکلی وجود ندارد، ما مشکلات موردی احتمالی را پیگیری می‌کنیم تا آنها نیز حل شود.»

قصه پرغصه معوقات
حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی امسال ۱۴درصد افزایش یافت که از خرداد‌ماه اعمال شد. افزایش حقوق ماه‌های فروردین و اردیبهشت با وجود وعده‌های مسئولان سازمان تأمین اجتماعی مبنی بر اینکه بودجه مربوطه تأمین و زیرساخت‌ها نیز آماده شده و فقط منتظر تصویب میزان افزایش حقوق در هیأت دولت هستیم تا افزایش حقوق‌ها اعمال و پرداخت شود، ‌تاکنون به درازا کشیده‌است.
سازمان تأمین اجتماعی ۲میلیون و ٩٠٠ هزار بازنشسته و مستمری بگیر اصلی دارد که با احتساب خانواده آنان بالغ بر ۵میلیون و ۸۰۰هزار نفر می‌شوند که بیش ا ز ۶۰درصد از این تعداد حداقل حقوق(حدود ۹۰۰هزار تومان) را دریافت می‌کنند. مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی خرداد امسال اعلام کرد که حتی کسانی که پایین‌تر از ٩٠٠هزار تومان مستمری دریافت می‌کنند و فاقد حق عائله‌مندی هستند نیز میزان مستمری آنها به ٩٠٠هزار تومان می‌رسد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=655623
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد