۷ سال پیش

تاریخ اعزام به خدمت مشمولان دارای مدرک تحصیلی کاردانی تغییر کرد
اطلاعات بیشتر

 

معاون احضارواعزام سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: برای ارائه خدمات بیشتر به مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها دوره انتظار برای اعزام به خدمت مشمولان دارای مدرک تحصیلی کاردانی کاهش یافت.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی کلیک کنید


به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رحمان علیدوست در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای ارائه تسهیلات و خدمات بیشتر به مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها، دوره انتظار برای اعزام به خدمت مشمولان دارای تحصیلات کاردانی براساس موافقت ستاد کل نیروهای مسلح کاهش یافته و از این پس تاریخ اعزام این دسته از مشمولان به ۱۹ هر ماه تغییر پیدا می کند.
این مسئول خاطرنشان کرد: تغییرات ذکر شده از مهر ماه سال جاری اجرا می شود، بر همین اساس مشمولان دارای مدرک کاردانی که برای ثبت درخواست اعزام به خدمت خود به دفاترخدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰ ) مراجعه می کنند، تاریخ اعزام به خدمت آنان برای ۱۹ مهرماه تعیین می شود.
علیدوست تاکید کرد: آن دسته از مشمولانی که دارای مدرک تحصیلی کاردانی بوده و قبلا برگ آماده به خدمت برای تاریخ های اول آبان و اول دی ماه دریافت داشته اند، چنانچه تمایل دارند زودتر از موعد مقرر به خدمت اعزام شوند، می توانند برای ثبت درخواست تعجیل در اعزام به خدمت خود برای نوزدهم مهر ماه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰ ) مراجعه کنند.
سرهنگ علیدوست ادامه داد: در همین راستا مشمولانی هم که تمایل دارند در همان تاریخ های تعیین شده (اول آبان و اول دی ماه) به خدمت اعزام شوند، نیز در زمان مقرر به مراکز آموزش نیروی های مسلح اعزام می شوند.
معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی یادآور شد: مشمولان مورد اشاره می بایست یک هفته قبل از تاریخ اعزام به خدمت خود با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) نسبت به دریافت برگ معرفی نامه به مراکز آموزش اقدام کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=659803
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد