۷ سال پیش

تامین هزارمیلیارد ریال برای ایجاد پنج هزار شغل در مناطق روستایی استان اردبیل
اطلاعات بیشتر

 

استاندار اردبیل از تامین یک هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت برای ایجاد بیش از پنج هزار شغل پایدار در مناطق روستایی این استان خبر داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


به گزارش برنا،خدابخش، شامگاه  یکشنبه در نخستین جلسه کارگروه ارتقای تولید و اشتغال پایدار در دشت ها و مناطق روستایی استان اردبیل گفت: در طرح جدید دولت مبتنی بر اقتصاد مقاومتی با توزیع یک هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه، پنج هزار و 280 شغل در مناطق روستایی استان ایجاد خواهد شد و در این طرح امکان تخصیص تسهیلات تا سقف هزارمیلیون ریال برای یک نفر وجود دارد.
وی افزود: در این راستا باید زمینه های سرمایه گذاری و اشتغال در روستاهای استان توسط دستگاه های مجری نظیر جهادکشاورزی و بسیج احصاء و معرفی شود.
وی اظهار کرد: این طرح مشوقی برای سرمایه گذاری در روستاهاست و فقط به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی تعلق ندارد بلکه هرکسی با ایده و انگیزه اشتغال و تولید می تواند از تسهیلات آن بهره مند شود.
خدابخش بیان کرد: در اجرای این طرح باید زنجیره تولید، برند سازی و بازاریابی محصول لحاظ شود تا پایداری اشتغال به معنای واقعی تحقق یابد.
او ادامه داد: از این طرح می توان به عنوان فرصتی طلایی و پیشران سایر طرح های تولیدی جهت رونق اقتصادی استان استفاده کرد و فراوری، صنایع تبدیلی و بسته بندی محصولات را در استان ترویج داد.
استانداراردبیل گفت: تنها نگرانی این طرح نبود بازار فروش محصول است و در صورت نبود متقاضی، تولید کننده به بیکار بدهکار تبدیل خواهد شد و لازم است با برنامه ریزی و کار دقیق از بروز این مشکل جلوگیری شود.
خدابخش افزود: اشتغال فقط متکی بر راه اندازی کارخانه های بزرگ و آلاینده محیط زیست نیست بلکه توسعه مشاغل خرد روستایی می تواند در رونق اقتصاد و زندگی مردم موثر باشد و در این جهت تبیین و توجیه دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی ضرورت دارد.
علی آذرنژاد معاون امور عمرانی استانداری اردبیل نیز در این جلسه گفت: در اجری طرح ارتقای تولید و اشتغال پایدار در دشت ها و مناطق روستایی استان کمیته های راهبری ملی، استانی و سامانه نظارت و ارزیابی تعریف شده است و وظایف مسوولان با برش استانی به دستگاه های ذیربط اعلام می شود.
وی افزود: در این طرح، احیای صنعت، خدمات وسرمایه گذاری در روستاها بیشتر مورد توجه قرار گرفته است و انتظار داریم با تلاش دستگاه های ذیربط نسبت به عملیاتی شدن آنها گام های بلندی برداشته شود.
بهروز زلالی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: این نهاد بر اساس طرح های مورد تایید خود در سال جاری ایجاد هزار و 800 شغل در استان را متعهد شده است.
وی افزود: در اجرای طرح ارتقای تولید و اشتغال پایدار در دشت ها و مناطق روستایی استان اردبیل ایجاد دوهزار و 300 شغل از کمیته امداد امام (ره) این استان خواسته شده است و اقدام مستقل یا مشترک این نهاد در این رابطه باید مشخص شود .

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=634413
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد