• ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
  • 0k نظر «نمایش»

تبصره جدید جذب دکتر معلمان ممتاز در دانشگاه فرهنگیان

تبصره جدید جذب دکتر معلمان ممتاز در دانشگاه فرهنگیان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

ضرورت ارائه مدرک دکتری دولتی برای جذب دکترمعلمان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، رئیس دانشگاه فرهنگیان از اعلام تبصره جدید برای جذب دکتر معلمان در دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به موضوع جذب ۱۰۰۰ دکتر معلم ممتاز از میان متقاضیان وزارت آموزش و پرورش برای عضویت هیات علمی در این دانشگاه، تصریح کرد: این دکتر معلمان حتما باید مدرک دکتری دولتی روزانه داشته باشند، اما در تبصره دستورالعمل، ابلاغی وجود دارد که آن تبصره با یک تبصره دیگری تکمیل شد و آن این است که اگر کسی مدرک دکتری را از یک دانشگاه دولتی روزانه دریافت نکرده باشد، اما دارای یک برجستگی علمی و پژوهشی باشد، صرفا با تایید هیات اجرایی دانشگاه و بعد تایید نهایی وزیر علوم می تواند هیات علمی دانشگاه فرهنگیان شود.

به گزارش ایسنا، رضامراد صحرایی رئیس دانشگاه فرهنگیان ضمن اعلام این مطلب،در خصوص برگزاری جلسه هیات امنای این دانشگاه که چهارشنبه گذشته با حضور رئیس جمهور و تمام اعضاء برگزار شد، اظهار داشت: ضمن تبریک صمیمانه ولادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت مقام مادر و زن در فرهنگ ناب ایرانی ، جلسه هیات امنا با حضور رئیس جمهور به عنوان رئیس هیات امنای دانشگاه فرهنگیان تشکیل شد.

وی ادامه داد: حجت الاسلام رئیسی، در این جلسه بر حمایت همه جانبه از دانشگاه فرهنگیان و اهتمام دولت به حمایت از ماموریت مهم تربیت معلم تاکید کرد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان، از تصویب برنامه راهبردی دانشگاه در سال ۱۴۰۶ خبر داد و افزود: این برنامه راهبردی، چندین چرخش تحولی در آن وجود دارد؛ ارتقای نسبت اعضای هیات علمی به دانشجویان، ارتقای سرانه فضاهای رفاهی، آموزشی، خوابگاهی، کمک آموزشی و غیره، ارتقای کیفیت نظام آموزشی و پژوهشی دانشگاه، بهبود وضعیت فضاها، مکان ها و کالبد دانشگاه، ارتقای وضعیت گزینش و پذیرش دانشجو، جهت گیری به سمت جذب دانشجومعلم از کارشناسی ارشد؛ جذب دانشجو با همکاری دانشگاه های معتبر در چارچوب ضوابط وزارت آموزش و پرورش؛ از مهم ترین برنامه های راهبردی است.

تبصره برای جذب دکترمعلمان

وی با بیان اینکه، دستور دوم که به تصویب رسید، موضوع جذب ۱۰۰۰ دکتر معلم ممتاز از میان متقاضیان وزارت آموزش و پرورش برای عضویت هیات علمی در دانشگاه فرهنگیان بود، تصریح کرد: این دکتر معلمان حتما باید مدرک دکتری دولتی روزانه داشته باشند، اما در تبصره دستورالعمل، ابلاغی وجود دارد که آن تبصره ها با یک تبصره دیگری تکمیل شد و آن این است که اگر کسی مدرک دکتری را از یک دانشگاه دولتی روزانه دریافت نکرده باشد، اما دارای یک برجستگی علمی و پژوهشی باشد، صرفا با تایید هیات اجرایی دانشگاه و بعد تایید نهایی وزیر علوم می تواند هیات علمی دانشگاه فرهنگیان شود.

تصویب طرح جامع ساماندهی پردیس ها و مراکز

رئیس دانشگاه فرهنگیان، ادامه داد: مصوبه سوم مربوط به ساختار و سازمان دانشگاه فرهنگیان است. دانشگاه از لحاظ ساختاری دارای یک پراکندگی است، خوشبختانه طرح جامع ساماندهی پردیس ها و مراکز دانشگاه در قالب یک دانشگاه ملی و ۳۱ دانشگاه جامع تابع استانی تصویب شد و سقف پست های سازمانی دانشگاه فرهنگیان نسبت به گذشته، افزایش چشمگیری پیدا کرده و به زودی ساختار جدید کادرسازی خواهیم کرد که از مهم ترین مسایل آن، جذب هیات علمی بیشتر، استخدام کارمندان، انتقال کارمندان از نهادهای دیگر با توجه به ماموریت های دانشگاه، خواهد بود.

تصویب صلاحیت حرفه ای معلمان

وی با بیان اینکه، دستور چهارم تصویب دستورالعمل صلاحیت حرفه ای معلمان است، ادامه داد: مطابق این مصوبه، در پایان دوران تحصیل، دانشجومعلمان، باید آزمون جامعی طی کنند که صلاحیت علمی و تخصصی آنها را می سنجد.

صحرایی همچنین از تصویب اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۰ و برنامه تفصیلی بودجه ۱۴۰۱ و آیین نامه ارتقای پایه تشویقی به اعضای هیات علمی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان ، بعضی از دستورات دیگر به دلیل حجم زیاد به جلسه بعدی هیات امنا که قرار شد به زودی برگزار شود، موکول شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2689380
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد