• ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
  • 1k نظر «نمایش»

تجربیات و سوالات مصاحبه استخدامی مجتمع فولاد روهینا جنوب سال ۹۵

تجربیات و سوالات مصاحبه استخدامی مجتمع فولاد روهینا جنوب سال ۹۵

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۵ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی مجتمع فولاد روهینا جنوب سال 95

عده ای از کاربران سایت ایران استخدام پس از شرکت در آزمون استخدامی مجتمع فولاد روهینا جنوب در سال 1395 و گذراندن مراحل مصاحبه (روانشناسی، عقیدتی، معاینات پزشکی و طب کار، گزینش و سایر مراحل مربوط به روند جذب و استخدام) تجربیات و سوالات خود را در اختیار سایرین قرار داده اند. شما می توانید با مراجعه به صفحه زیر از این تجربیات بهره مند شوید.

رفتن به صفحه تجربیات استخدامی مجتمع فولاد روهینا جنوب


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

مرحله مصاحبه روانشناسی، تخصصی و علمی

در این بخش تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی مجتمع فولاد روهینا جنوب در سال 1395 از مرحله مصاحبه روانشناسی، تخصصی و علمی گردآوری شده است که در ادامه می توانید برای مشاهده هر یک از تجربیات بر روی اسم نویسنده ضربه بزنید.

نویسنده: . (مشاهده تجربه)
نویسنده : . تاریخ ارسال : یکشنبه 20 آبان 97 ساعت ارسال : 14:27 کد دیدگاه : 2026358
من دیروز رفتم.دو برگه میدن پر کنی و چ تخصص هایی داری رو توش مینویسی بعد یکی یکی میفرسته داخل.کلا 5 دقیقه هم کمتره کل مصاحبه.چیزخاصی هم نمیپرسه فقط دوتا سوال ریاصی میپرسه و از ستبقه کاری داری یا ن رو میپرسه.در کل همین بود هیچ سوالی از رشته تخصصی نپرسید زبان هم نپرسید فقط و فقط 2تا سوال کوچیک ریاضی
نویسنده: بماند! (مشاهده تجربه)
کاربری : بماند! ارسال : ۹۵/۰۷/۱۰ ساعت ارسال : ۲۰:۴۹ کد دیدگاه : ۹۳۷۴۶۹
قابل توجه دیپلمه ها ، هعی نگید بی معرفت و … والا حرف جدیدی ندارم یه بار هم قبلا اینجا گفتم ، دیگه کسی از دیپلمه های عزیز این سوال رو پرسید این کامنت رو براش کپی کنید:
۱-میرید اونجا تشکیل پرونده میدید (شامل مدارک شما و فرم که اونجا بهتون میدن)
۲- یه سری اطلاعات شامل اسم فامیل ، آدرس و… توی فرم پر میکنید و یه بندی داره بنام “مهارت ها و تخصص ها” هر چی توی این قسمت بنویسی از اون سوال می کنند ، ما دانشگاه رفته ها حداقل تخصصمون این بود که رشتمون رو بنویسم ، مثلا من رشته برق بودم ، مهارت : مدار فرمان ، برقکشی ساختمان ، جوشکاری و.. …. توجه کنید غلو نکنید! چیزی رو بنویسید که بلد هستید اگه غلو کنید موقع سوال کردن گیر می افتید.
حالا شما که دیپلم هستید یا فرمتون فرق داره با ما ، یـا شما هم این بند رو دارید… بنظر من حداقلش میتونید بنویسید کار با کامپیوتر.
+من حدس میزنم که مصاحبه دیپلمه ها بیشتر روانشاختی باشه ، چون دیپلمه ها نیروی کار هستند و باید طرف متوجه بشه شما کاری هستید و بدردشون میخورید.
+نکته مهم(۲): بذارید اونا سوال بپرسن ، شما هی توی حرفشون نپرید ، ممکنه باتون چپ بیافتند و سوال سخت بپرسند … شاید سوالاشون خیلی ساده تر از اون چیزی باشه که فکرشم کنید ، پس استرس به خودتون راه ندید.
+نکته دیگه: اینکه برای ما سوالای مذهبی نپرسیدن ، زبان هم بعضی از مصاحبه گرها بپرسیدن ، بعضی دیگه نپرسیدن و فقط پرسیدن که زبانتون چطوره؟ برای دیپلمه ها دیگه نمیدونم به چه صورت باشه. اما یکی از کسانی که گفت ازش زبان پرسیدن میگفت در حدی که خودتون رو معرفی کنید پرسیدن (شنیدم)
+نکته آخر: اینا تجربیات من بود شاید مصاحبه شما طور دیگه ای باشه ، من خودم مصاحبم رو جالب ندادم (بخاطر نکته مهم(۲) که بالا گفتم) … برام دعا کنید قبول شم……
التماس دعا
موفق باشید

معرفی کتاب‌های مصاحبه

واحد آموزش ایران استخدام جهت کسب آمادگی شما کاربران عزیز در جلسات ارزیابی تکمیلی (مصاحبه) کتاب‌هایی جامع شامل تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی آماده نموده‌ است.

دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای جامع تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی

سفارش پستی کتاب چاپی راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش

صفحات مرتبط

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=724411
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k