۷ سال پیش

تحول در اموزش و پرورش نیازمند تحول در نیروی انسانی است
اطلاعات بیشتر

 

زیر آموزش و پرورش گفت: در سند تحول زیر نظام هایی پیش بینی شده است که به دو زیر نظام منابع انسانی و فضا وتجهیزات اشاره می کنم. تحول در اموزش  و پرورش نیازمند تحول در نیروی انسانی است. ایجاد انگیزه و غراهم کردن زمینه ارامش و وضعیت معیشتی مناسب در کنار هویت و منزلت معلم نقش,موثری در تحقق تحول در این وزارتخانه دارد.

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان،علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در سومین روز اجلاس روسای اموزش و پرورش در سالن اجلاس سران اظهار کرد: از طرف خود و روسای آموزش و پرورش به ایت الله رفسنجانی خیرمقدم عرض می کنم و خدا را شاکرم که امسال هم توفیق حضور در خدمت ایشان را داشتیم.
وی افزود: اجلاس روسای آموزش و پرورش از میراث شهید رجایی است و تلاش داریم در این اجلاس دیدگاه مدیران اجرایی را با نگرش همکاران در ستاد گره بزنیم.
وزیر آموزش و پرورش گفت: این وزارتخانه در دولت تدبیر و امید و با حمایت رئیس جمهور و تلاش فرد فرد فرهنگیان توفیقاتی را داشته است.
وی بیان کرد: سند تحول در مدت ده سال تدوین و تصویب شد و امروز به عنوان سند بالادستی مبنای فعالیت های اموزش و پرورش است.سند تحول در واقع نمایی از چشم انداز ایران ۱۴۰۴است که به تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام رسیده است و سند تحول نظام آموزش و پرورش کشور است.
فانی بیان کرد: سال گذشته نقشه راه سند تحول را رونمایی کردیم و امسال در حال اجرای ان هستیم اما اجرای ان از توان یک وزارتخانه خارج است و برای اجرای ان نیازمند همکاری و مشارکت سایر نهادهای دولتی و غیردولتی هستیم و توسعه مشارکت سیاستی است که در این وزارتخانه اجرا می شود.
وزیر آموزش و پرورش افزود: در سند تحول زیر نظام هایی پیش بینی شده است که به دو زیر نظام منابع انسانی و فضا وتجهیزات اشاره می کنم. تحول در اموزش  و پرورش نبازمند تحول در نیروی انسانی است. ایجاد انگیزه و غراهم کردن زمینه ارامش و وصعیت معیشتی مناسب در کنار هویت و منزلت معلم نقش,موثری در تحقق تحول در این وزارتخانه دارد.
وی عنوان کرد: در سند تحول برای اولین بار فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی تدوین شده است و ذخیره ای برای نظام تعلیم و تربیت کشور است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=649045
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد