۸ سال پیش

تدوين نظام سنجش صلاحیت حرفه‌ای معلمان

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش‌وپرورش از تدوين نظام سنجش صلاحیت حرفه‌ای معلمان در آينده نزديك خبرداد .

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، حسن حسینی در پاسخ به این پرسش که چرا روند صدور احکام ارتقای شغلی معلمان (خبره و عالی) متوقف شده است؟ اظهار كرد: هیچ فردی از ارتقای شغلی محروم نمانده است. در طرح رتبه‌بندی که از ابتدای مهر سال 94 اجرا شد شاهد طبقه‌بندی فرهنگیان در رتبه‌های پایه حرفه‌ای، ارشد حرفه‌ای، خبره حرفه‌ای و عالی حرفه‌ای هستیم.
وی افزود: مشمولان رتبه پایه حرفه‌ای از 15 درصد افزایش امتیاز حق شغل، ارشد حرفه‌ای 25 درصد، خبره حرفه‌ای 35 درصد و عالی حرفه‌ای 50 درصد افزایش امتیاز حق شغل بهره‌مند می‌شوند.
مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش‌ و پرورش گفت: فردی که در رتبه پایه حرفه‌ای قرار دارد اگر بخواهد به رتبه ارشد حرفه‌ای و پس از آن خبره و عالی وارد شود باید بتواند شاخص‌های تعریف شده که شورای توسعه مدیریت تعیین کرده را کسب کند.
حسینی عنوان کرد:‌ نظام سنجش صلاحیت حرفه‌ای معلمان در آینده‌ای نزدیک تعریف خواهد شد و فرد باید بتواند امتیازهای لازم را کسب کند تا به رتبه‌های بالاتر یعنی خبره و عالی دست یابد و در این رابطه منتظر ابلاغ نظام سنجش صلاحیت‌ها هستیم.
وی گفت:‌ رتبه‌های ارشد، خبره و عالی در نظام رتبه‌بندی تعریف شده است و افرادی که بتوانند امتیازهای لازم را کسب کنند این حکم برایشان صادر می‌شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=572191
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد