۷ سال پیش

تدوین طرح اشتغال پایدار زنان تحصیل‌کرده و سرپرست خانوار
اطلاعات بیشتر

 

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از تدوین طرح اشتغال پایدار برای زنان تحصیل کرده و سرپرست خانوار خبر داد و گفت: این دو طرح در شورای عالی اشتغال، در دست بررسی برای تصویب است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار مهر، شهیندخت مولاوردی جمعه شب با حضور در استان مرکزی و شهر اراک، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر طرح های متعددی برای گروه های مختلف زنان تدوین شده و در دست بررسی است که طرح اشتغال زنان سرپرست خانوار و تحصیل کرده از مهمترین این طرح ها است.
وی که برای افتتاح نشست منطقه ای ترویج همکاری سازمان های مردم نهاد به استان مرکزی سفر کرده، با تاکید بر لزوم توانمندسازی تمامی گروه های زنان افزود: در رایزنی با دستگاه های اجرایی مرتبط توافقاتی داشتیم و نفاهم نامه هایی به امضا رسیده تا بتوانیم دستیابی به اهداف ذکر شده در راستای توانمندسازی زنان را محقق کنیم.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تصریح کرد: تهیه و تدوین برنامه و سند جامعه توانمندسازی زنان مراحل نهایی خود را سپری می کند و امید است با تصویب در مجلس شورای اسلامی به زودی اجرایی شود.
وی افزود: علاوه بر طرح های ذکر شده در حال حاضر چندین لایحه در راستای اشتغال زنان و ارتقای رفاه این قشر از سوی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری آماده سازی شده که در صورت تصویب در هیات دولت برای تصویب نهایی به منظور اجرا، به مجلس فرستاده خواهد شد.
مولاوردی در زمینه تشکیل ستاد ملی زنان و خانواده اظهار امیدواری کرد با تشکیل این ستاد به ریاست رئیس جمهور، برنامه های جامعی برای توانمندسازی زنان تهیه و تدوین شود.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در رابطه با توانمندسازی زنان سرپرست خانوار نیز برنامه هایی در تعامل با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهیه شده و برای بررسی به کمیسیون اجتماعی هیات دولت ارائه خواهد شد.
گفتنی است معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، علاوه بر حضور در هشتمین نشست منطقه ای ترویج همکاری شبکه سازمان های مردم نهاد، از مراکز کارآفرینی زنان استان نیز بازدید کرده و از نزدیک با توانمندی های زنان استان مرکزی آشنا خواهد شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=596124
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد