۷ سال پیش

تدوین طرح جامع اشتغالزایی بانوان بد سرپرست و بی سرپرست در قزوین
اطلاعات بیشتر

طرح جامع اشتغالزایی بانوان بد سرپرست و بی سرپرست در قزوین تدوین شد

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


مدير كل امور زنان و خانواده استانداري قزوين با اعلام اين خبر،‌ گفت: حوزه‌هاي مرتبط با خانواده‌هاي بد سرپرست و بي سرپرست از جمله كميته امداد و سازمان بهزيستي براي اجراي اين طرح همكاري مي‌كنند تا زمينه اشتغال بانوان براي جلوگيري از آسيب‌هاي احتمالي فراهم شود.

دكتر مريم بيدخام افزود: در اين طرح با رصد خانواده‌ها،‌ افراد مورد نظر پس از استعداديابي و غربالگري براي ورود به بازاركار آموزش داده مي‌شوند تا نياز آنان به كميته امداد برطرف شود.

وي آموزش، توانمندسازي و ارتقاء درك و فهم بانوان را از موضوع‌هاي قابل پيگيري در حوزه بانوان استان قزوين برشمرد و يادآور شد: هرچه اين حوزه‌ها گسترده‌تر شوند آسيب‌هاي اجتماعي در جامعه به همان نسبت كاهش مي‌يابد.

او همچنين از آماده سازي بانك اطلاعاتي زنان توانمند استان قزوين خبرداد و گفت در اين بانك اطلاعاتي مشخصات تمامي بانوان فعال، تحصيلكرده و داراي مهارت در حوزه‌هاي مختلف جمع‌آوري شده است و تلاش داريم اين بانك اطلاعاتي را نرم‌افزاري كنيم تا براي استفاده از تخصص و قابليت بانوان در عرصه‌هاي مختلف اقتصادي و مديريتي برنامه ريزي شود.

مدير كل امور زنان و خانواده استانداري قزوين با اشاره به حمايت اين حوزه مديريتي از فعاليت سمن‌ها و تشكل‌هاي غيردولتي فعال در عرصه بانوان، افزود:‌ در حال حاضر 51 سمن در حوزه زنان و خانواده در استان فعال هستند و از تمامي سمن‌ها و تشكل‌هاي غير دولتي كه طرح مناسب با خروجي قابل قبول ارائه كنند حمايت خواهد شد.

دكتر بيد خام درباره اجراي طرح توانمندسازي زنان روستايي با همكاري جهادكشاورزي گفت: در اين طرح بانوان اطلاعات خود را در زمينه توليد محصولات ارگانيك و فروش محصولات توليدي خود به روز كردند.

وي برپايي بازارچه‌هاي فصلي و محلي را راهكار ديگري براي خود اتكايي بانوان در مناطق دور افتاده استان قزوين دانست و افزود:‌ مشكل عمده براي عرضه محصولات توليدي بانوان روستايي و ساكن در مناطق دور افتاده نداشتن مكان مناسب براي عرضه اين محصولات است.

به گفته او قرار است شهرداري قزوين بخشي از سراي سعدالسلطنه را براي عرضه محصولات توليدي زنان روستايي استان اختصاص دهد.

دكتر بيدخام درباره تامين حقوق بانوان در حوزه ورزش گفت: در اين بخش تلاش داريم تا ضمن رعايت عدالت در بحث تعيين اعتبارات ورزش بانوان، استخر و پارك ويژه بانوان در قزوين ايجاد شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=628710
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد