۷ سال پیش

تسهیلات ارزان قیمت به بازنشستگان در اردبیل ارائه می‌شود
اطلاعات بیشتر

 

 مدیر صندوق بازنشستگی استان اردبیل گفت: در سال ۹۵ تسهیلات ارزان قیمت با نرخ سود ۴ درصد به بازنشستگان ارائه می‌شود و بازنشستگان می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه بیمه بازنشستگی نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل٬ علی اشجعی ظهر امروز در همایش مدیران صندوق بیمه در اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی صندوق بیمه بازنشستگی در اردبیل ارائه خدمات به بازنشستگان است که در این زمینه ۲۴۲ میلیارد ریال از حقوق بازنشستگان در استان اردبیل پرداخت شده است.
وی با اشاره به اینکه حقوق پرداخت شده بازنشستگان در سال گذشته در استان اردبیل بیش از ۱۲۹ میلیارد ریال بود٬ افزود: حقوق بازنشستگان نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش یافته که نشان از فعالیت همه جانبه صندوق بیمه بازنشستگان استان اردبیل است.
مدیر صندوق بازنشستگی استان اردبیل گفت: یکی از اقدامات اساسی در رابطه با ارائه خدمات به بازنشستگان مناسب سازی حقوق بازنشستگان با رشد تورم در منطقه بوده است که این آمار در استان اردبیل با رضایت مردم مواجه شده و خشنودی آنان را به دنبال داشته است.
اشجعی بیان کرد: از دیگر اقدامات صندوق بازنشستگی استان اردبیل ارائه خدمات بیمه به حادثه‌دیدگان است که در این زمینه اقدامات بسیار اساسی انجام شده و در صدد هستیم با برنامه‌ریزی‌های همه جانبه رضایت بازنشستگان اردبیل را فراهم کنیم.
وی تصریح کرد: در سال ۹۵ تسهیلات ۳ میلیونی با نرخ سود ۴ درصد به بازنشستگان ارائه می‌شود که بازنشستگان می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه بیمه بازنشستگی نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنند و درصدد هستیم به بیش از ۳ هزار نفر در استان اردبیل تسهیلات پرداخت کنیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=660437
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد