۷ سال پیش

تسهیلات بانکی کم بهره اشتغال‌زایی به روستائیان پرداخت می‌شود
اطلاعات بیشتر

 

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: تسهیلات بانکی کم بهره اشتغال‌زایی در قالب طرح‌های مشارکتی در روستاها با نرخ سود ۴ درصد پرداخت می‌شود.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از دیر، سید ابوالفضل رضوی امروز در نشست با مسئولان شهرستان دیر با بیان اینکه توسعه طرح‌های روستایی در حوزه عمرانی و اشتغال‌زایی از سیاست‌های مهم امسال است اظهار داشت: مهم‌ترین رسالت دهیاران توجه به زیرساخت‌های روستایی، اشتغال‌زایی، عمرانی و مقاوم سازی مسکن‌ها و ابنیه‌های فنی روستایی است.
وی با تاکید بر توسعه فرهنگ مشارکتی در امور روستایی و  مناطق محروم تصریح کرد: توسعه زمانی اتفاق می‌افتد که موزون، همه‌جانبه و فراگیر و با مشارکت حداکثری باشد.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با اشاره به طرح‌های اشتغال‌زایی در نقاط روستایی و کم برخودار افزود: پرداخت تسهیلات بانکی کم بهره یکی از برنامه‌های مهم اشتغال‌زایی و مشارکتی در روستاها است به‌گونه‌ای که تا یک میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود 4 درصد برای خرید خودرو پرداخت می‌شود.
رضوی با بیان اینکه طرح‌های مشارکتی اشتغال‌زایی روستایی اجرایی می‌شود گفت:  طرح‌های مشارکتی با  25 تا 200 خانوار  روستایی اجرایی می‌شود که در این حوزه تسهیلات کم بهره در اختیار آنان قرار می‌گیرد.
وی فعال کردن دفاتر ای.سی.تی روستایی و مقاوم‌سازی ابنیه فنی روستایی را مورد تاکید قرار داد و افزود: مقاوم‌سازی مسکن‌های روستایی مورد توجه جدی قرار دارد که در این راستا دهیاران باید آن را در اولویت برنامه‌ها قرار دهند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=664147
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد