۷ سال پیش

تسهیلات ویژه و افزایش حقوق در انتظار اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد
اطلاعات بیشتر

 

رئیس دانشگاه آزاد گفت: برنامه داریم هر ساله ۲۰ درصد حقوق اعضای هیأت علمی این دانشگاه را افزایش دهیم که در سال جاری نیز این افزایش حقوق محقق شده است

جهت مشاهده اخبار دانشگاه آزاد اینجا کلیک کنید


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حمید میرزاده عصر دیروز در مراسم تقدیر از اساتید واحد تهران - شمال دانشگاه آزاد گفت: در حال حاضر حقوق اساتید اعضای هیأت علمی این دانشگاه بسیار کمتر از دیگر دانشگاهها است، بنابراین برنامه داریم با وجود مشکلات بودجه ای حقوق اعضای هیأت علمی این دانشگاه را افزایش دهیم.
وی افزود: برنامه داریم هر ساله ۲۰ درصد حقوق اعضای هیأت علمی این دانشگاه را افزایش دهیم که در سال جاری نیز این افزایش حقوق محقق شده است.
رئیس دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: همچنین این دانشگاه تسهیلات رفاهی برای اساتید خود در نظر گرفته است که با موافقت هیأت امنای مرکزی این دانشگاه قرار است زمین های مازاد این دانشگاه مربوط به طرح شفا  تبدیل به مسکن برای اعضای هیئت علمی این دانشگاه شود.
میرزاده گفت: در این راستا وام های کم بهره به اعضای هیأت علمی دانشگاه اختصاص خواهد یافت.
وی با بیان اینکه اساتید نقش بسزایی در زندگی دانشجویان دارند، گفت: طبق تحقیقات انجام شده، اساتید دانشگاهها تاثیر ۷۰ درصدی بر شخصیت دانشجویان دارند.
وی اقتصاد مقاومتی را اقتصاد درون گرا و برون گرا عنوان کرد و گفت: برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی نیازمند تحقق اقتصاد دانش بنیان هستیم که اساتید نقش بسزایی در تحقق اقتصاد دانش بنیان خواهند داشت.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=588926
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد