۷ سال پیش

تسهیل در بخشودگی جرائم ۴ درصد مستمری کارهای سخت و زیان آور
اطلاعات بیشتر

 

سازمان تامین اجتماعی در مورد بخشودگی جرائم ۴ درصد مستمری مشاغل سخت و زیان آور، تسهیل در تقسیط بدهی کارفرمایان خوش حساب و ... نکاتی را اشاره کرده است.

جهت مشاهده آخرین اخبار مشاغل سخت اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار مهر، معاونت فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی در مورد تسهیل در بخشودگی جرائم ۴ درصد مستمری کارهای سخت و زیان آور عنوان کرده است:
برابر بخشنامه جدید صادره کارفرمایان خوش حساب واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی که شرایط خوش حسابی آنان توسط اداره کل تأمین اجتماعی استان احراز شده علاوه بر بخشودگی جرائم حق بیمه و بیمه بیکاری می توانند با پرداخت یکجای  ۴ درصد مستمری کارهای سخت و زیان آور مربوط به قبل از تصویب قانون اصلاح تبصره دو الحاقی ماده ۷۶ قانون تأمین اجتماعی مصوب ۸۰/۷/۱۴ از بخشودگی جرائم متعلقه، نیز برخوردار شوند.
رفع ابهام چگونگی شمول بخشودگی جرائم
این سازمان اعلام کرده است که برای بهره مندی کلیه کارفرمایان خوش حساب واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی از مزایای بخشودگی جرائم موضوع ماده ۱۳ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی کشور ، طی بخشنامه به کلیه واحدهای اجرایی تابعه ابلاغ و مقرر شد در صورتی که ادارات کل استان ها در نحوه تشخیص و شمول فعالیت برخی کارگاه ها به بخشودگی جرائم ابهامی داشته باشند سریعاً مراتب را به همراه مدارک کارفرمای مربوطه برای رفع ابهام به کمیته  متشکله ستاد مرکز ارسال کنند.
تسهیل در تقسیط بدهی کارفرمایان خوش حساب
همچنین با توجه به تسهیلات فراهم شده در تقسیط بدهی های اجرایی کارفرمایان خوش حساب واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی ، در صورت عدم امکان ارائه ضمانت نامه بانکی و یا سایر وثایق پیش بینی شده در بخشنامه های مربوطه از سوی کارفرمابا احراز موضوع توسط شعبه،  تقسیط بدهی های مزبور با اخذ یک فقره چک بانکی به مبلغ کل بدهی بدون اخذ تعهد نامه رسمی فراهم شده است.
بیمه زنان خانه دار
در مورد بیمه زنان خانه دار نیز تامین اجتماعی اعلام کرده است که به منظور گسترش و توسعه امر بیمه به آحاد افراد جامعه «زنان خانه دار» با رعایت شرایط مقرر در بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد در زمره مشمولین قرار گرفته و در صورت تمایل می توانند به صورت خود اظهاری به عنوان «خانه دار» با انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه مقرر از تعهدات قانونی مربوطه برخوردار شوند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=646744
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد