• ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
  • 0k نظر «نمایش»

تشریح جزئیات نحوه استخدام نیروها در شهرداری تهران

تشریح جزئیات نحوه استخدام نیروها در شهرداری تهران

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

لزوم بستن قرارداد نیروها بصورت مستقل با سازمان شهرداری 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران به تشریح جزئیات در خصوص نحه استخدام نیروها در شهرداری تهران پرداخت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید جعفر تشکری هاشمی؛ رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در جلسه عصر امروز شورای شهر تهران اعلام کرد: هر سال به طور متوسط حدود 3 و نیم درصد از کارکنان شهرداری تهران با 30 سال سابقه کار بازنشسته می‌شوند.

تشکری هاشمی افزود: البته اعلام این درصد، نباید چنین تصوری را ایجاد کند که این سازمان در حال ریزش نیروهای خود است بلکه این امر با کاهش نیروهایی که به سن بازنشستگی رسیده‌اند، نشان‌دهنده یک توزیع متوازن و متعادل است.

وی اظهار کرد: پیشنهاد می‌کنم تا تمام شرکت‌ها و سازمان‌های شهرداری تهران، شامل این قانون شده و کارکنان این واحدها نیز مانند پرسنل مستقیم شهرداری، مشمول آن شوند.

تشکری هاشمی تصریح کرد: البته باید متذکر شوم که کاهش نیروهای بازنشسته باید برای تمامی شرکت‌ها و سازمان‌ها به صورت مستقل اجرا شود تا شاهد این نباشیم که یک واحد مدام در حال تلاش برای ورود نیرو باشد و در مقابل، واحدی دیگر هیچ تلاشی برای خروج نیروهای خود که در سن بازنشستگی هستند، نداشته باشد.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: در صورت اجرای دقیق و کامل این قانون در مجموعه شهرداری تهران، بخشی از باری که از این بابت بر روی دوش مدیریت شهری قرار دارد، کم خواهد شد.

تشکری هاشمی تصریح کرد: یادآوری می‌کنم که طبق مقررات استخدامی شهرداری تهران، تمام نیروهای قراردادی باید به صورت مستقل با سازمان شهرداری قرار ببندند و استخدام از طریق شرکت‌هایی مانند هادیان‌شهر و خدمات اداری شهر، خلاف مقررات استخدامی است، همان‌طور که در گذشته نیز دستگاه‌های نظارتی به این موضوع ایراد گرفته بودند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در پایان پیشنهاد کرد: در اجرای این قانون، نیروهای قراردادی شهرداری تهران باید به نیروهای مستقیم شهرداری تبدیل شوند که این موضوع، علاوه بر اینکه گامی برای حرکت در مسیر اجرای قانون محسوب می‌شود، برای تأمین امنیت شغلی کارکنان نیز بسیار مناسب است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2691657
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد