• ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
  • 0k نظر «نمایش»

تشریح روند استخدام قهرمانان ورزشی گلستان در دستگاه‌های اجرایی

تشریح روند استخدام قهرمانان ورزشی گلستان در دستگاه‌های اجرایی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

چگونگی استخدام قهرمانان ورزشی گلستان در دستگاه‌های اجرایی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، مدیرکل ورزش و جوانان گلستان به تشریح جزئیات در خصوص نحوه استخدام قهرمانان ورزشی گلستان در دستگاه‌های اجرایی پرداخت.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان نحوه استخدام قهرمانان و مدال‌آوران عرصه‌های بین‌المللی استان در دستگاه‌های اجرایی را تشریح کرد و گفت: قانون استخدام شامل قهرمانان اول، دوم و سوم جهانی، بازی‌های آسیایی، المپیک و پارالمپیک می‌شود.

قاسمعلی برزمینی صبح امروز پنج شنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه تشویق، تجلیل و حمایت از قهرمانان ورزشی در دستور کار وزارت ورزش و جوانان است و به نوعی به ادارات کل ابلاغ شده است، اظهار کرد: قانون اجازه می‌دهد قهرمان و مدال‌آورانی که مقام‌های اول، دوم و سوم مسابقات جهانی، بازیهای آسیایی، المپیک و پارالمپیک را کسب کرده‌اند و یا می‌کنند، در دستگاه‌های اجرایی جذب شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با تأکید بر اینکه در ادوار گذشته تعدادی از قهرمانان توسط اداره کل ورزش و جوانان جذب شده است، ادامه داد: تعدادی دیگر برای استخدام به سایر دستگاه‌های اجرایی معرفی شدند.

وی با اشاره به مصوبه شورای تربیت بدنی و ورزش استان گلستان، خاطرنشان کرد: استاندار گلستان و دیگر اعضا بر اجرایی شدن مصوبات این شورا تأکید کرده‌اند.

برزمینی در خصوص نحوه شناسایی قهرمانان توضیح داد: اگر استان گلستان ورزشکار مدال‌آور اول، دوم و سوم مسابقات جهانی، بازی‌های آسیایی، المپیک و پارالمپیک دارد می‌تواند از فدراسیون مربوطه نامه‌ای به وزرات ورزش و جوانان تحویل دهد.

وی مکاتبه وزرات ورزش و جوانان با اداره کل استان گلستان در خصوص تأیید مقام ورزشکار مربوطه را آخرین مرحله شناسایی قهرمانان رشته های مختلف عنوان کرد و گفت: اداره کل ورزشکار مورد تأیید را جذب و یا به سایر دستگاه‌های اجرایی معرفی می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان تعداد ورزشکار مدال‌آور استان در عرصه‌های رسمی بین‌المللی را از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۶۳ قهرمان برشمرد و تصریح کرد: همه این افراد در حضور استاندار گلستان و دیگر مسئولان مورد تجلیل قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به تجلیل از دیگر قهرمانان سطح ملی کشور پس از کسب عنوان در عرصه‌های مختلف ورزشی افزود: قهرمانی که طی دو ماه بهمن و اسفند ۱۴۰۱ موفق به کسب عناوین اول، دوم و سوم جهانی و آسیایی شوند علاوه بر تجلیل مشمول این قانون استخدام می‌شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2696431
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد