۷ سال پیش

تشریح موارد حائز اهمیت در جذب قضات سال ۹۵


منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

تشریح موارد حائز اهمیت در جذب قضات سال 95

جهت مشاهده اخبار آزمون تصدی امر قضا اینجا کلیک کنید


مراسم تحلیف 260 کارآموز قضایی استان‌های تهران، قم، شیراز و کرمانشاه با حضور دادستان کل کشور برگزار شد.
به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام توحید عاملی در مراسم تحلیف کارآموزان قضایی استان‌های تهران، قم، شیراز و کرمانشاه که در ساختمان مرکزی قوه قضاییه برگزار شد، گفت: امروز مراسم تحلیفف 260 نفر از کارموزان قضایی است که توانسته اند مراحل جذب و گزینش و آموزش را با موفقیت طی کنند. از این تعداد حدود 68 نفر از طلاب و 56 نفر فارغ التحصیل و 136 نفر از سایر دانشگاه ها هستند و تعداد 129 از طریق فرایند جذب اختصاصی راه یافته‌اند.
وی افزود: در حال حاضر 1488 نفر مشغول به دوره کارآموزی هستند که در سال 95 تعداد 1032 نفر مرحله کارآموزی را به اتمام و کار قضایی را شروع می کنند.
قائم مقام مرکز آموزش قوه قضاییه تصریح کرد: در سال 96، 596 نفر فارغ التحصیل می شوند.
عاملی افزود: به نظام جذب در سال 95 توجه کردیم و سنجش استعداد شغلی در سال 95 به آزمون ما اضافه شد. همچنین مرحله استعداد قابل توجه است و به همین دلیل مرحله استعداد شغلی راا به آزمون اضافه کردیم و مساله دیگر نیز تشکیل پرونده شخصیت برای داوطلبان قضاوت است که سنجش شخصیت نیز به مرحله قضاوت اضافه شد.
عاملی ادامه داد: اخیرا با دستور معاون منابع انسانی قوه قضاییه خدمات مشاوره برای عزیزان در حال راه اندازی است و موضوع دیگر در سال 95 توجه به نیازهای آموزشی کارموزان قضایی بود. برر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درسنامه دوره کاراموزی قضایی قریب به 50 عنوان تهیه شد. این درسنامه ها شامل ارای وحدت رویه مورد نیاز و نمونه سرفصل است که در اختیار کارآموزان قرار می گیرد. مساله دیگر هم اصلاح نطام ارزیابی و دوره کارآموزی است که قبلا کلاسی برگزار می شد و قرار شده که این ارزیابی ها سراسری برگزار شود.
وی در پایان گفت: مساله نهایی مربوط است به ارزیابی علمی قضات ازمایشی که از عزیزانی که تازه وارد بخش قضایی می شوند این امر صورت می گیرد و وضعیت علمی کارآموزان مورد ارزیابی قرارر می گیرد و اشکالات و ایرادات آنها از طریق تذکر به عزیزان منتقل می شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=730141
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه