۷ سال پیش

تصویب جذب قهرمانان المپیکی در دستگاه‌های دولتی
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان گفت: قهرمانان المپیکی با تصویب این وزارتخانه در دستگاه‌های دولتی جذب می‌شوند و دولت هم حمایت جدی از المپیکی‌ها دارد.

جهت مشاهده اخبار استخدام وزارت ورزش و جوانان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رحمت‌الله قلی‌پور امشب در مراسم بدرقه قهرمانان و ورزشکاران المپیکی استان مازندران اظهار کرد: پهلوانان المپیکی از قهرمانان رشته‌های ورزشی جهان محسوب می‌شوند که با توکل به خداوند و تلاش شبانه‌روزی خودشان افتخار‌آفرینی کردند.
وی افزود: رئیس جمهور در سالن اجلاس سران از ورزشکاران قهرمانی که در آینده نزدیک به مسابقات المپیک 2016 ریو اعزام می‌شوند تقدیر کرده و حمایت خود را از آنها نشان داد.
مدیرکل منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان با تأکید بر اینکه افرادی که در المپیک حضور دارند متعلق به استان و شهر خود نیستند بلکه به مردم جهان تعلق دارند، یادآور شد: کسب سهمیه المپیک بسیار سخت و طاقت‌فرسا است و این ورزشکاران به نمایندگی از همه مردم ایران در دنیا خودنمایی کرده و در رشته‌های شاخص به میدان می‌روند.
این مسئول با تأکید بر عزم جدی دولت در حمایت از افرادی که در آوردگاه مهم المپیک به میدان می‌روند، خاطرنشان کرد: این حرکت دستاورد بزرگی از جانب ورزشکاران است هرچند دولت از 3 سال گذشته برنامه منظمی برای حمایت از المپیکی‌ها داشته است.
قلی‌پور با اشاره به حمایت دولت در 3 بخش بودجه‌ای سربازی ورزشکاران و قوانین و مقررات در خصوص ورزشکاران المپیکی متذکر شد: توانستیم بودجه لازم را برای حمایت قبل، حین و بعد از رقابت‌های المپیک از ورزشکاران جذب کرده و هزینه‌های لازم را تأمین کنیم.
وی خاطرنشان کرد: برای هر دو دسته از ورزشکارانی که چه در المپیک مدال‌‌آوری داشته و چه از کسب مدال باز بمانند تجلیل ویژه خواهیم کرد.
مدیرکل منابع انسانی وزارت ورزش جوانان با اشاره به موارد قوانین و مقررات اظهار کرد: برای جذب و استخدام قهرمانان المپیک قوانینی تصویب شده که از سوی وزارتخانه به دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود تا در صورت علاقه‌مندی و تمایل ورزشکاران آنها به استخدام در سیستم‌های دولتی به کارگیری شوند
این مسئول عنوان کرد: دولت برقراری ارتباط ورزشکاران با سازمان‌ها و شرکت‌ها را برعهده داشته و برای استخدام آنها برنامه ویژه‌ای در نظر دارد.
قلی‌پور با اشاره به وضعیت سربازی ورزشکاران المپیکی یادآور شد: وزارت ورزش و جوانان به طور جدی تلاش کرده تا این مشکل را حل کند و همچنین در زمینه وضعیت معیشتی قهرمانان هم گام بردارد.
وی با تأکید بر اینکه در دولت یازدهم به لحاظ کمی و کیفی نگاه مسئولان به ورزشکاران بیشتر از گذشته شده است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون نگاه به ایران و ایرانیان از سوی کشورهای خارجی ویژه بوده و ملت‌های دنیا با حساسیت‌ زیادی به کشورمان دارند.
مدیرکل منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت حضور معنوی در افکار عمومی و نقش ورزشکاران در بین مردم خاطرنشان کرد: امیدواریم ورزشکاران ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف بتوانند پرچم پرافتخار کشور را در دنیا به اهتزاز درآورده و سرود ملی کشورمان را در سراسر جهان طنین‌انداز کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=638677
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد