۷ سال پیش

تعیین‌تکلیف ۶۰ هزار آموزشیار سازمان سوادآموزی بزودی
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

تعیین‌تکلیف 60 هزار آموزشیار سازمان سوادآموزی بزودی

جهت ورود به صفحه اصلی استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی اینجا کلیک کنید


رییس سازمان نهضت سوادآموزی از استخدام و تعیین‌تکلیف 60 هزار آموزشیار این سازمان در آینده نزدیک خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، علی باقرزاده؛ رییس سازمان نهضت سوادآموزی در نشست خبری که به مناسبت هفتم دی ماه سالروز تاسیس نهضت سواد‌آموزی برگزار شد، درباره تعیین تکلیف 60 هزار آموزشیار و استخدام آنها در آموزش و پرورش گفت: این 60 هزار نفر مشمول قانونی می‌شوند که امسال به تصویب رسید و 15 مهر به آموزش و پرورش ابلاغ شد. این قانون اصلاحیه تبصره ماده 17 است و 4 گروه را شامل می‌شود.

وی افزود: این 4 گروه؛ مربیان، نیروهای خرید خدماتی، حق‌التدریسان غیرمستمر و آموزش‌دهندگان تجمیعی هستند. همه مشمولان در اجرای قانون مساوی هستند به جز احتساب سنوات خدماتی آنها که شرایط متفاوت خواهد بود. جلسات مختلفی در وزارتخانه گذاشته شده و امیدوارم به زودی دستوالعملی در خصوص تبدیل وضعیت نیروها تدوین شود.

باقرزاده با اعلام اینکه تا امروز 71 هزار نفر از اولیای بی‌سواد ثبت‌نام شده‌اند، اضافه کرد: خوشبختانه درصد باسوادی اتباع خارجی از 6 درصد در ابتدای انقلاب به 60 درصد در سال 95 افزایش یافته است. به طوری که 700 هزار نفر از اتباع تاکنون تحت پوشش برده شده اند و امسال نیز 18 هزار نفر از اتباع ثبت‌نام شدند. 80 درصد هزینه‌های سوادآموزی این افراد توسط دولت و 18 درصد توسط کمیساریای عالی پناهندگان پرداخت می‌شود.

وی با بیان این مطلب که استان‌های چهار محال بختیاری، فارس، کرمانشاه، آذربایجان غربی،‌اردبیل و گلستان در حوزه سوادآموزی بالای 100 درصد عملکرد داشتند عنوان کرد: همچنین استان‌های البرز، قزوین، همدان، گیلان و کردستان بالای 120 درصد عملکرد داشتند.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با اشاره به اینکه سالانه 4 میلیون کتاب در حوزه سوادآموزی تولید و به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد، گفت: تمامی این کتاب ها تازه تالیف هستند.

وی اضافه کرد: تا امروز قریب به 70 هزار و 961 نفر با سوادآموزی همکاری داشته اند که 10 هزار نفر از این افراد از بین نیروهای رسمی آموزش و پرورش و حدود 60 هزار نفر از طریق موسسات غیردولتی و ... با ما همکاری می‌کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش همچنین به موضوع آموزش و توانمندسازی آموزشیاران اشاره کرد و گفت: از سال 91 به بعد سالانه یک میلیون ساعت دوره آموزشی برای آموزش دهندگان گذاشته شده است اخیرا نیز با توافقی که با جهاد دانشگاهی داشتیم قرار است مجموعه پودمان‌های آموزشی بر روی پورتال جهاد دانشگاهی قرار گیرد و افراد در آنجا ثبت نام کنند و پس از آن در مراکز آزمون جهاد حضور یابند و آموزش ببینند. کسانی که در آزمون موفق شوند اجازه همکاری با سازمان را خواهند داشت.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=710659
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد