۷ سال پیش

تعیین تکلیف حق‌التدریسی‌ها و آموزشیاران نهضت سوادآموزی
اطلاعات بیشتر

تعیین تکلیف حق‌التدریسی‌ها و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در مازندران

جهت ورود به صفحه اصلی استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی اینجا کلیک کنید


مدیرکل آموزش وپرورش مازندران خبر دادتعیین تکلیف حق‌التدریسی‌ها و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در مازندرانمدیرکل آموزش و پرورش مازندران، گفت: حق‌التدریسی‌ها و آموزشیاران نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش استان در اجرای قانون استخدامی تعیین تکلیف می‌شوند.
سید علی قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با اعلام اینکه آموزش و پرورش مازندران در حال تعیین و تکلیف نیروهای حق‌التدریس است، اظهار کرد: آموزش و پرورش مازندران، برای تکمیل بانک اطلاعاتی مشمولان قانون اصلاح تبصره (10) ماده 17 قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی مصوب 28 مهر ماه امسال مجلس شورای اسلامی بخشنامه شماره 15/710-12/8/95 معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت متبوع، نسبت به جمع‌آوری آمار اقدام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های مشمول برای تکمیل فرم، حداکثر تا 23 آبان ماه امسال به ادارات شهرستان‌ها و مناطق مراجعه کنند، افزود: تمامی نیروهای خرید خدمات آموزشی که تا قبل از سال 91 با مدرک تحصیلی دانشگاهی که از طریق شرکت‌های خرید خدمات آموزشی با آموزش و پرورش همکاری داشته اند می‌توانند نسبت به تکمیل فرم اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، تصریح کرد: مربیان پیش‌دبستانی با مدارک دانشگاهی که در یکی از مراکز پیش دبستانی دولتی و یا کلاس‌های پیش دبستانی ضمیمه مدارس دولتی از سال 79 تا قبل از سال 91 اشتغال به کار داشته‌اند در تعیین و تکلیف لحاظ می‌شوند.

قاسمی با بیان اینکه افرادی که از سال 79 تا قبل از سال 91 به‌صورت حق‌التدریس با آموزش و پرورش همکاری داشته‌اند در اجرای این طرح دیده می‌شوند، گفت: آموزشیاران نهضت سوادآموزی که با مدرک دانشگاهی از سال 79 تا قبل از سال 92 به‌عنوان آموزشیار اشتغال داشته‌اند نسبت به تکمیل فرم تعیین و تکلیف از سوی آموزش و پرورش اقدام کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=688166
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد