• ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
  • 0k نظر «نمایش»

تغییر ساعت کاری ادارات مازندران تا ۲۹ دی ماه

تغییر ساعت کاری ادارات مازندران تا ۲۹ دی ماه

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

شروع به کار دستگاه‌های اجرایی مازندران از 8:30

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مازندران از تغییر ساعت کاری ادارات استان تا 29 دی ماه خبر داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مازندران گفت: ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان از فردا تا ۲۹ دی ماه ۱۴۰۱، ۸:۳۰ الی ۱۳ خواهد بود. 

امید محبی یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همانطور که در ابلاغیه های مکرر بدان تاکید شده اهتمام مجموعه مدیران در مدیریت مصرف گاز در بخش‌های اداری و مجموعه‌های مرتبط یکی از مهمترین اولویت های کشور و به تبع آن استان مازندران است.

وی ادامه داد: در همین راستا در اجرای سیاست‌های استان در حوزه مدیریت شرایط اضطرار به ریاست استاندار مازندران ساعت کاری ادارات، بانک ها، موسسات و مراکز دولتی به استثنای نهادهای عمومی، خدماتی، امدادرسان و دارای نوبت کاری از ۲۶ لغایت ۲۹ دی‌ماه ۱۴۰۱ با رعایت ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۳ ابلاغ می شود.

فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها حضوری خواهد بود

دبیر شورای اداری استان مازندران گفت: همچنین نظر به ضرورت اهمیت استمرار فعالیت نظام آموزشی تمامی مدارس و دانشگاه‌ها در تمامی سطوح اداری و آموزشی طبق روال سابق در ساعات مقرر قبلی به صورت حضوری دائر و فعال خواهد بود.

محبی افزود: ضمن تاکید موکد بر استمرار روند خدمات رسانی به مردم شریف استان و جلوگیری از احتمال هرگونه خلل در انجام امور محوله دستیابی به نتایج ملموس عملکردی و کاهش قابل توجه مصرف انرژی به ویژه در حوزه گاز توسط مجموعه ادارات، نهادها، موسسات، مراکز دولتی و واحدهای تابعه مدنظر است.

وی تاکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه اهمال برابر موازین قانونی رفتار خواهد شد.

تشکر از همراهی خوب مردم/تاکید بر لزوم تداوم صرفه‌جویی در مصرف گاز

معاون استاندار مازندران همچنین از مردم عزیز، اصناف و فعالان تولیدی و صنعتی استان که در روزهای گذشته همکاری و همراهی خوبی با مجموعه مدیریت بحران استان و شرکت گاز داشتند، تقدیر و تشکر کرد و گفت: اگر صرفه‌جویی صورت گرفته در روزهای گذشته به خصوص دیروز و امروز استمرار پیدا نکند مجبور هستیم تصمیماتی که مطلوب ما نیست را اخذ کنیم و مجبور به تعطیلی بیشتر کسب و کارها خواهیم بود.

محبی افزود: میزان مصرف گاز در بخش اداری استان کمتر از ۲ درصد است اما به رغم سهم اندک دستگاه‌های اجرایی در مصرف گاز به دلیل شرایط شکننده‌ای که با آن مواجه بودیم و با هدف بهره‌مندی بیشتر مردم از نعمت گاز مجبور به تعطیلی ۲ روزه ادارات استان شدیم.

گاز ۱۰ هزار ویلای پرمصرف مازندران قطع شد

وی همچنین با تاکید بر اینکه برخورد با مشترکان پر مصرف و بد مصرف گاز در دستور کار است، بیان کرد: تاکنون گاز ۱۰ هزار ویلای پرمصرف استان قطع شده است؛ ویلاهایی که کسی در آن‌ها ساکن نبود و در اوج بی‌انصافی مصرف گاز داشتند.

دبیر شورای اداری مازندران یادآور شد: گاز پلاژهای دولتی و مراکز اقامتی استان نیز به طور کامل قطع شده است.

مسافران و گردشگران به مازندران سفر نکنند

محبی از مسافران و گردشگران خواست به استان مازندران سفر نکنند و افزود: مردم این استان مهمان نواز هستند و از دیرباز، مردم دیار علویان میزبان خوبی برای گردشگران و مسافران بودند اما شرایط کنونی استان به لحاظ مصرف گاز شکننده و ناپایدار است و توانایی میزبانی را در روزهای آینده نداریم.

وی ادامه داد: حتی اگر مسافر و گردشگری به مازندران بیاید دچار مشکل می شود چرا که با قطعی گاز مراکز اقامتی مواجه خواهد بود.

معاون استاندار مازندران در ادامه با تاکید بر اینکه تیم‌های بازرسی در نقاط مختلف استان فعال شدند و نظارت خود را به طور مستمر انجام می‌دهند، گفت: با هرگونه تخطی از اجرای بخشنامه های ابلاغی برابر قانون برخورد خواهد کرد.

مردم نسبت به صرفه‌جویی در مصرف گاز اهتمام جدی داشته باشند

محبی همچنین با اشاره به بارش برف در نقاط مختلف کشور افزود: حتماً در روزهای آینده با کاهش دما و یخبندان روبرو خواهیم بود لذا از مردم عزیز انتظار داریم نسبت به صرفه‌جویی در مصرف گاز اهتمام جدی داشته باشند.

وی ادامه داد: در حال حاضر وضعیت فشار گاز در بهشهر، گلوگاه، بابل و آمل وضعیت خوبی نیست و نیازمند همراهی بیشتر مردم هستیم.

جلسات کاری استاندار و مدیران مازندران با وجود تعطیلی ادارات متوقف نشد

معاون استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به تعطیلی شنبه و یکشنبه ادارات استان اشاره کرد و گفت: با وجود این تعطیلی استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل کار حضور داشتند و جلسات متعددی نیز به ریاست استاندار مازندران برگزار شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2690424
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد