• ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
  • 0k نظر «نمایش»

تقدیم بودجه ۷۸ هزار میلیاردی شهرداری به شورای شهر تهران

تقدیم بودجه ۷۸ هزار میلیاردی شهرداری به شورای شهر تهران

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

بودجه 78 هزار میلیاردی شهرداری به شورای شهر تهران تقدیم شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایلنا، شهردار تهران بودجه 78 هزار میلیاردی شهرداری را به شورای شهر تهران تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا زاکانی، شهردار تهران امروز با حضور در صحن علنی شورای شهر در جریان یکصد و بیست و چهارمین جلسه دروه ششم شورا، بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تهران را با سقف اول ۷۸ هزار و ۴۸۵ میلیارد تومان تقدیم پارلمان شهری پایتخت کرد.

سقف دوم این بودجه نیز براساس تبصره ۲۹ شامل ۳۰ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که شهرداری می تواند با استفاده از منابع درآمدی نقدی و غیرنقدی بیرون از شهرداری، آن را تامین کند. سقف سوم بودجه ۱۴۰۲ نیز که مربوط به درآمدهای شهرداری از طریق مشارکت با دولت و بخش خصوصی است، به صورت نامحدود در نظر گرفته شده است.

۴۸ درصد اعتبارات هزینه ای بودجه سال آینده شهرداری تهران براساس سقف اول در حوزه هزینه های جاری و ۴۰ درصد در حوزه تملک دارایی های سرمایه ای در نظر گرفته شده است که براساس آن، ۳۳ درصد این هزینه ها در حوزه حمل و نقل و ۴۹ درصد در حوزه خدمات شهری در نظر گرفته شده است. البته به گفته زاکانی، شهرداری در نظر دارد که عمده منابع مربوط به سهم دوم را نیز به سمت توسعه حمل و نقل عمومی پایتخت هدایت کند.

همچنین در بودجه سال آینده شهرداری، افزایش ۲۵ درصدی برای کارکنان شهرداری تهران در نظر گرفته شده است، اما شهردار پایتخت تاکید کرد که در صورت تصویب درصد بالاتری در شورای عالی کار برای افزایش حقوق نیروهای کارگری شهرداری، مدیریت شهری تهران اصلاحیه این لایحه را ارائه خواهد کرد.

گفتنی است، سقف اول لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری نسبت به مصوبه بودجه ۱۴۰۱ به میزان ۵۶ درصد و سقف دوم آن به میزان ۲۰۰ درصد افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری ایلنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2694819
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد