۷ سال پیش

توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال رویکرد مهمی در عمل به اقتصاد مقاومتی است
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

رئیس کمیته امداد شهرستان حاجی‌آباد با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در سال جدید گفت: توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال رویکرد مهمی در اجرا و عمل به اقتصاد مقاومتی است.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


مسیح‌الله مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حاجی‌آباد با بیان اینکه کمیته امداد با ایجاد طرح‌های خودکفایی و خوداشتغالی تاکنون نقش کلیدی در راستای طرح اقتصاد مقاومتی ایفا کرده است، اظهار داشت: در این راستا این نهاد با برگزاری دوره‌های آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای، حرفه‌آموزی فرزندان مددجو و کاریابی و اجرای طرح خوداشتغالی، عزت و استقلال اقتصادی  مددجویان را تامین کرده است.
وی رویکرد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت در حوزه اشتغال را از سیاست‌های این نهاد در راستای طرح اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: باید با ایجاد طرح خوداشتغال‌زایی زمینه اشتغال در بین خانواده‌های مددجو تقویت شود تا خانواده‌های تحت حمایت نیز خودکفا شوند و بحمدلله کمیته امداد از بدو تاسیس تاکنون آرامش درونی را در میان خانواده‌های نیازمند برقرار کرده است.
رئیس کمیته امداد شهرستان حاجی‌آباد، شعار سال مقام معظم رهبری را یک الگوی نجات‌بخش برای اقتصاد کشور قلمداد کرد و اظهار داشت: این نهاد که برآمده از بطن انقلاب است همیشه در زمینه اقتصاد مقاومتی پیشرو بوده و در این سال که مزین شده با نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» یقینا وظیفه همه دستگاه‌ها را سنگین‌تر خواهد کرد و کمیته امداد قطعا در عملیاتی کردن پیام رهبری پیشگام خواهد بود.
مرادی حمایت از مددجویان و خانواده‌های نیازمند و خدمت‌رسانی به این افراد که از وضعیت اقتصادی مناسبی برخوردار نیستند را یک وظیفه دینی عموم مردم برشمرد و خاطرنشان ساخت: ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر از خدمات کمیته امام خمینی(ره) از بدو تاسیس تاکنون بوده و امروز برای زدودن چهره محرومیت از جامعه و اجرای طرح اقتصاد مقاومتی در این نهاد نیازمند حمایت همگانی و جمعی است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=586696
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد