• ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
  • 0k نظر «نمایش»

توجه به بومی گزینی در استخدام نیروهای آموزش و پرورش گراش

توجه به بومی گزینی در استخدام نیروهای آموزش و پرورش گراش

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اولویت بومی گزینی در استخدام نیروهای آموزش و پرورش گراش

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، فرماندار گراش فارس گفت: در استخدام نیروهای آموزش و پرورش گراش، توجه به بومی گزینی در اولویت می باشد و نیاز است دانش آموزان را برای ورود به دانشگاه فرهنگیان ترغیب کرد .

محمود طاهر زاده روز یکشنبه در شورای آموزش و پرورش گراش اظهار داشت: وجود برخی مشکلات و کمبودهای اعتباری و امکانات و زیرساخت های آموزشی نمی توان و نباید مانع تحصیل دانش آموزان در هیچ نقطه ای از این شهرستان به ویژه در مناطق روستایی شود.

رفع مشکلات آموزشی نباید محدود به شهر شود، بسیاری از استعدادهای دانش آموزی در روستاها وجود دارد که نیازمند تقویت زیرساخت ها و توسعه همه جانبه این نهاد مهم است.

وی بر ضرورت نگاه برنامه محور، تحول گرایانه و توسعه ای برای  رفع مشکلات آموزشی در روستاها و مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان تاکید کرد و گفت: باید نگاه آموزش و پرورش همواره بر برقراری عدالت آموزشی و پرهیز از هر گونه تبعیض باشد.

فرماندار گراش گفت: دولت سیزدهم با تمام توان پای رفع مشکلات آموزش و پرورش ایستاده است و از برنامه‌های بنیادین و توسعه محور در این حوزه حمایت می‌کند.

طاهرزاده توجه به پژوهش با رویکرد و نگاه توسعه مدارانه در آموزش و پرورش گراش را یادآور شد و گفت: نگاه کلان به پژوهش نیاز امروز جامعه است.

فرماندار گراش همچنین آموزش و پرورش را پرچمدار و محور توسعه شهرستان  دانست و گفت: آینده و توسعه هر جامعه به طور مستقیم وابسته به نوع تربیت افراد آن جامعه است، لذا نقش آموزش و پرورش در تربیت و پایه گذاری جامعه انسانی بسیار مهم و اثرگذار می باشد.

طاهرزاده با بیان اینکه رفع مشکلات آموزش و پرورش در گراش نیازمند عزم جدی و همگانی است، تصریح کرد: حل مشکلات آموزش و پرورش باید به صورت ریشه ای حل شود و اگر خواهان جامعه پویا و کارآمد هستیم باید رفع مسائل و نیازهای این حوزه در اولویت باشد.

وی با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش با بهره گیری از خرد جمعی و ظرفیت های محلی و منطقه ای به ارتقای کمی و کیفی مدارس کمک شایانی می کند، گفت: شورای آموزش و پرورش زیربنای سایر بخش‌هاست و نقش شاکله در توسعه و پیشرفت و غنی سازی نیروی انسانی کارآمد و توانمند را دارد.

طاهرزاده با اشاره به بازنگری در مصوبات آموزش و پرورش و نگاه ویژه به بخش های نرم افزاری، افزود: نیاز است مصوبات شورای آموزش و پرورش ضمن تصمیم سازی و تصمیم گیری، گره گشای فعالیت های پیش روی نظام تعلیم و تربیت باشد و در حال حاضر کارهای سخت افزاری خوبی در گراش به همت دولت و مشارکت فعالانه خیرین عزیز صورت گرفته است اما نیاز است در بخش نرم افزاری ورود کنیم و در این حوزه نیز سرمایه گذاری شود.

طاهرزاده زاده با اشاره به نقش خیرین مدرسه ساز در توسعه علمی جامعه و رفع کمبودها و نیازهای آموزش و پرورش، گفت: خیران مدرسه ‌ساز با نیت خیرخواهانه خود و با ساخت و تجهیز مدارس، بخشی از مشکلات موجود آموزش و پرورش را رفع می‌کنند و هم اینک مشارکت خوب خیرین در گراش و در این حوزه زبانزد عام و خاص شده است.

وی با اشاره به تکمیل مرکز آموزش‌های فنی حرفه ‌ای در گراش در آینده ای نزدیک و در هفته دولت نیز گفت: این طرح هم اینک در فاز نخست و با همت خیرین و هزینه ای افزون بر ۷۰ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۶ درصد در حال اجرا و بهره برداری است.

وی افزود: با توجه به رایزنی های انجام شده با تجهیز و تامین امکانات در آینده ای نزدیک مورد بهره برداری قرار می گیرد که می تواند باعث تحولات چشمگیر آموزشی و همچنین توسعه مهارت های فنی و حرفه ای در منطقه شود.

حجت الاسلام سید محمد باقر بخشایش پور امام جمعه گراش هم در این نشست راهکار توسعه همه جانبه کشور را توجه به آموزش و پرورش در ابعاد گوناگون عنوان کرد و افزود: اهتمام به این نهاد مهم علمی، آموزشی و تربیتی بدون شک کشور را در مسیر پیشرفت و شکوفایی قرار می‌دهد. 

وی گفت: فضای سالم تربیتی در آموزش و پرورش نیاز امروز جامعه است و باید به این موضوع اهتمام ویژه داشت.

محمد علی فرجی مدیر آموزش و پرورش گراش هم خواستار حضور موثر اعضا در جلسات شورای آموزش و پرورش شد و گفت: شورای آموزش و پرورش با تصمیم های مهم و راهبردی به رشد و توسعه تعلیم و تربیت این شهرستان کمک می‌کند و اعضا باید حضور موثر در این جلسات داشته باشند

همچنین در این نشست موضوعات مختلفی شامل تعیین نرخ کلاس های تقویتی، ساماندهی اتباع و مهاجران خارجی، وصول بدهی ادارات به آموزش و پرورش، درخواست شهرداری برای  تغییر کاربری مدارس، ساماندهی و رفع مشکل سرویس مدارس، زیبا سازی و فضا سازی در مدارس و پیگیری ساخت مسکن فرهنگیان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شهرستان گراش در فاصله حدود ۳۶۵ کیلومتری شیراز وقع است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2607557
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد