۸ سال پیش

توسعه اشتغال مددجویان زندان خلخال

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

اشتغال مددجویان زندان خلخال توسعه می‌یابد

جهت مشاهده اخبار اشتغال زندانیان اینجا کلیک کنید


رئیس زندان خلخال گفت: با توجه به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری، اشتغال مولد مددجویان در راس برنامه‌های این اداره بوده و نسبت به این موضوع اقدام عملی خواهیم کرد.
مهدی مهدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خلخال اظهار داشت: در سال گذشته زندان خلخال نسبت به کاهش جمعیت کیفری در سطح استان موفق عمل کرده و از این نظر در سال جدید در نظر داریم با توجه به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری، اشتغال مولد مددجویان در راس برنامه‌های این ادراه قرار گرفته و نسبت به این موضوع عمل کنیم.
وی تصریح کرد: بومی‌سازی برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی برای مددجویان و تاثیر و نقش تربیتی قرآن و آموزه‌های اسلامی در امر اصلاح و تربیت بسیار مهم بوده و سعی می‌کنیم با استفاده از این ظرفیت بازدارندگی جرم را در مددجویان این زندان شاهد باشیم.
رئیس زندان خلخال افزود: به دلیل کاهش جمعیت کیفری در زندان خلخال، باید با استفاده از ظرفیت فرهنگی این شهرستان و نیز ریش‌سفیدان، هیئت امنای مساجد، بازاریان و معتمدین محل در این مسئله سهیم بوده و با استفاده از صلح و سازش نسبت به این موضوع مهم در کنار این اداره باشند.
مهدی‌زاده بیان کرد: فراهم کردن آزادی زندانیان مالی شهرستان خلخال با همکاری و مساعدت خیرین نقش موثری را در کاهش جمعیت کیفری زندان دارد و در سال جدید نیز با مساعدت و همکاری خیران و معتمدان شهر قادر خواهیم بود در این راستا گام‌های مثبتی را برداریم.
وی گفت: در اوآخر سال قبل حدود یک میلیارد و 500 میلیون ریال توسط خیران برای آزادی زندانیان مالی خلخال اختصاص داده شد و در این ارتباط 31 زندانی مالی در عید نوروز امسال آزاد شدند و به کانون گرم خانواده‌های خود بازگشتند.
رئیس شورای اداری زندان خلخال اظهار کرد: تعامل دستگاه قضایی شهرستان‌های خلخال و کوثر با زندان خلخال می‌تواند در کاهش جمعیت کیفری در این شهرستان‌ها موثر باشد و از این نظر در کنار رسیدگی به مشکلات مددجویان با آموزش و برنامه‌های تربیتی سعی داریم نسبت به این مسئله به صورت جدی وارد شویم.
مهدی‌زاده افزود: بهره‌برداری از زندان جدید شهرستان خلخال در محیط خارج از شهر خدمت خوبی از نظر فرهنگی و تربیتی برای شهروندان این شهرستان به شمار می‌رود و وجود زندان فعلی در منطقه مسکونی شهر کار شایسته و پسندیده‌ای از نظر فرهنگی نبوده و سعی می‌کنیم با سرعت دادن به ساخت این مجموعه در محل جدید، بهره‌برداری از آن را در سال جدید شاهد باشیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=583324
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد