۷ سال پیش

توسعه روستاها با تسهیلات اشتغال زایی کم بهره
اطلاعات بیشتر

 

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور از پرداخت تسهیلات اشتغال زایی کم بهره به سرمایه گذاران و تعاونی های روستایی در مناطق محروم خبر داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس بنیاد مستضعفان از پرداخت وام کم بهره اشتغال زایی در مناطق محروم و روستایی خبر داده است؛ ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و علی اکبر پرویزی استاندار خراسان شمالی این موضوع را بررسی کردند.
سید ابوالفضل رضوی با اشاره به اهمیت این طرح برای روستاهای مناطق محروم تاکید کرد: با توجه به اینکه ۵۹ درصد مشکلات پیش روی روستائیان اقتصادی و اشتغال است، طرح توان افزایی با هدف اشتغالزایی در روستاها از طریق خودمشارکتی و ارائه تسهیلات دولتی برای ما حائز اهمیت است.
وی با بیان اینکه این طرح جامع ترین و بهترین طرح برای توان افزایی روستائیان است اظهار کرد: براساس این طرح چنانچه روستاهای با جمعیت بیشتر از ۲۵ خانوار اقدام به راه اندازی شرکت تعاونی روستایی کنند به ازای تعداد سهامدار تسهیلات دولتی به آنان پرداخت خواهد شد.
وی گفت: سقف تسهیلات پرداختی برای شرکت های تعاونی با ۲۵ خانوار سهامدار هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است.
رضوی افزود: ۴۰ درصد هزینه تاسیس شرکت تعاونی از طریق آورده سهامدار و ۶۰ درصد از طریق ارائه تسهیلات دولتی تامین می شود.
به گفته وی هر چه تعداد سهامداران بیشتر باشد میزان وام پرداختی نیز افزایش می یابد.
معاون توسعه روستایی ومناطق محروم ریاست جمهوری با بیان اینکه میزان این تسهیلات در روستاهای مرزی افزایش می یابد گفت: کارمزد این تسهیلات برای روستاهای مرزی صفر و برای سایر روستاها حدودا ۵ درصد است.
رضوی گفت: روستائیان متقاضی تاسیس شرکت تعاونی روستایی باید طرح های خود را از طریق استانداری و فرمانداری به معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری ارسال کنند تا در کمتر از یک ماه از مزایای تسهیلات مزبور برخوردار شوند.

علی اکبر پرویزی استاندار خراسان شمالی با اشاره به تعاملاتی که با بانک سینا صورت گرفته است گفت: بر اساس این تفاهمنامه قرار است به سرمایه گذاران کوچک تسهیلاتی تا سقف ۲ تا ۳ میلیارد تومان تعلق بگیرد.

وی با شاره به نحوه بازپزداخت این تسهیلات خاطرنشان کرد: قرار است ۵ درصد این تسهیلات را بنیاد علوی، ۵ درصد از محل کمکهای استانی و ۱۰ تا ۱۲ درصد را هم متقاضی پرداخت کند، به این ترتیب امکان تاسیس کارگاه های تولید مانند فرش، پرورش گل، کرم ابریشم و غیره وجود دارد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=588039
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد