۹ سال پیش

توصیه هایی برای آینده شغلی بهتر

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

راهکارهایی برای بهبود آینده شغلی

بسیاری از آن هایی که به تازگی وارد بازار کار شده اند دوست دارند که در شغلشان پیشرفت کنند. اگرچه پاسخ به این پرسش که چگونه می توان آینده شغلی بهتری داشت بسیاری مشکل است اما به نوشته مجله کارآفرین (entrepreneur) راهکارهایی وجود دارند که فرد با کمک آن ها و البته همراهی بخت و اقبال می تواند آینده شغلی بهتری را برای خود رقم بزند. پس اگر می خواهید در شغل خود پیشرفت کنید و یا حداقل پسرفت نکنید، موارد زیر را به خاطر داشته باشد.

برنامه ریزی بهتر: کار روزانه ممکن است باعث شود که شما گذر روزها را احساس نکنید و ناگهان دریابید زمان زیادی گذشته بدون اینکه هیچ تغییری در وضعیت شغلی شما پیش آمده باشد. به همین خاطر برای شغل خود یک طرح کلی بلند مدت تهیه کنید و سعی کنید اهداف آن را در ذهن داشته باشید تا برای رسیدن به آن ها تلاش کنید.

لذت ببرید: اگر از کاری که انجام می دهید لذت می برید، امکان اینکه در آن پیشرفت کنید به مراتب بیشتر از زمانی است که از شغلتان بیزارید. در حالت نخست پس از مدتی پول به دنبال شما خواهد آمد اما در مورد دوم همواره باید به دنبال پول بدوید.

تطبیق پذیر باشید: سعی کنید به سرعت از اشتباهاتتان درس بگیرید و آن ها را به کار ببندید. در این صورت خیلی سریعتر پیشرفت خواهید کرد. اصلی ترین اشتباه این است که گمان کنید هیچ ایراد و اشتباهی در کار شما وجود ندارد.

به دیگران گوش دهید: دیگران معمولا توصیه های خوبی برای شما دارند، تنها کافی است که به آن ها گوش دهید و آن ها را به کار ببندید. بازخوردهایی که از مشتری ها بدست می آورید را به راحتی از دست ندهید.

صادق باشید: برخی اوقات آنچه فرد واقعا می خواهد با آنچه می گوید که می خواهد فرق می کند. سعی کنید شما جزو این افراد نباشید و حداقل با خودتان روراست باشید.

نترسید: مسیرهای جدید، چالش های تازه و همه این ها هرچند کمی ترسناک هستند اما باید کمی شجاع باشید و از آن ها استقبال کنید. افرادی که از مواجه شدن با چالش های تازه پرهیز می کنند، به سختی می توانند پیشرفت کنند.

کمک بخواهید: شما همه جواب ها را نمی دانید. پس در برخی مواقع از دیگران کمک بخواهید و سعی کنید با افراد صاحب صلاحیت مشورت کنید.

رها کنید: خیلی وقت خود را صرف افراد بدبین نکنید. امید اصلی ترین عامل پیشرفت است در حالیکه ناامیدی و نالیدن مشکل را حل نمی کند.

تمرکز کنید: بدون شک شما در برخی مسایل بهتر هستید و در برخی موارد ضعف دارید. سعی کنید بر نقاط قوتی که دارید متمرکز شوید و از آن ها بهره ببرید.

آماده باشید: سعی کنید همواره از نظر مالی، ذهنی و جسمی آمادگی خود را حفظ کنید. فرصت های بهتر ناگهان فرا می رسند و اگر آمادگی بهره برداری از آن ها را نداشته باشید، به راحتی از دست می روند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=195687
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد