۷ سال پیش

تکذیب اعلام شماره حساب برای استخدام در آموزش و پرورش
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

تکذیب اطلاعیه اعلام شماره حساب برای استخدام

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


وزارت آموزش و پرورش خبر منتشرشده در فضای مجازی مبنی اعلام شماره حساب برای استخدام را تکذیب کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت آموزش و پرورش با انتشار اطلاعیه ای خبر منتشرشده در فضای مجازی مبنی اعلام شماره حساب  برای  استخدام را تکذیب کرد.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:
به اطلاع می رساند  هر گونه خبر و اطلاعیه  منتشر شده در فضای مجازی با موضوع استخدام در وزارت آموزش وپرورش نادرست بوده و این وزارتخانه تاکنون هیچ اطلاعیه ای درخصوص استخدام صادر نکرده و به همین منظور شماره حسابی را برای واریز وجه اعلام نکرده است.
بدیهی است این گونه اطلاعیه های جعلی از سوی کلاهبرداران و افراد شیاد و سودجو طراحی و اعلام هرگونه شماره حساب در این گونه خبرها به منظور کلاهبرداری از جویندگان کار طراحی گردیده و با همین هدف درفضای مجازی منتشر می گردد.
وزارت آموزش و پرورش به اطلاع علاقمندان به استخدام در این وزاتخانه می رساند ، هرگونه اطلاعیه استخدام رابه صورت رسمی از طریق پایگاه اطلاع رسانی این وزارتخانه و رسانه های رسمی کشور به سمع ونظرعموم می رساند  واز مخاطبان این وزارتخانه  در خواست  می نماید باهوشیاری فریب افراد سودجو را نخورده و از واریز هرگونه وجه به شماره حساب های اعلام شده در این قبیل اخبار پرهیز کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=654079
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد