۷ سال پیش

ثبت‌نام استخدامی ایثارگران در دستگاه‌های دولتی
اطلاعات بیشتر

فرصت مجدد ثبت‌نام استخدامی ایثارگران در دستگاه‌های دولتی
جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده صفحه اصلی استخدامی دستگاه های اجرایی اینجا کلیک کنید


مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنابر اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور در راستای اجرای دستور رئیس جمهوری جهت بررسی و لحاظ کردن سهم بیشتر برای بانوان در جذب دستگاه‌های دولتی مجدداً سازمان سنجش از تاریخ یازدهم تا هفدهم مهرماه جاری نسبت به فعال سازی سایت مربوطه جهت ثبت‌نام اقدام خواهد کرد.

به گزارش ایسنا،حجت‌الله امانی با اشاره به اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور در راستای اجرای دستور رئیس جمهوری جهت بررسی و لحاظ کردن سهم بیشتر برای بانوان در جذب دستگاههای دولتی، اعلام کرد: مجدداً سازمان سنجش از تاریخ یازدهم تا هفدهم مهرماه جاری نسبت به باز کردن سایت مربوطه جهت ثبت نام اقدام خواهد کرد.

وی ادامه داد : البته در مرحله قبل حدود 12 هزار و 500 نفر از افراد ثبت‌نام کننده با انتخاب سهمیه 25 درصد به عنوان ایثارگر به منظور کسب سهمیه با رقابت بین خودشان تلاش خواهند کرد ضمن اینکه افرادی که قبلاً ثبت نام کرده‌اند می‌توانند نسبت به بازبینی و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

به گفته امانی، متقاضیان جدید نیز می توانند در آزمون دستگاه های مربوطه و نیز آزمون وزارت آموزش و پرورش که از تاریخ چهاردهم مهرماه جاری ثبت نام آن آغاز می شود، شرکت کنند.

مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر اینکه سازمان امور استخدامی کشور 20 هزار نفر مجوز برای وزارت آموزش و پرورش صادر کرده که 10 هزار نفر آن به فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان اختصاص یافته، اظهار کرد: احتمال آن وجود دارد به دلیل عدم هدایت تحصیلی مناسب ایثارگران در این زمینه نتوانند سهمیه 25 درصد را تکمیل کنند؛ هر چند که طی مکاتبه‌ای این اداره کل از اداره کل آموزش بنیاد و دانشگاه فرهنگیان لیست ایثارگران را درخواست کرده است.

وی اظهار کرد: در خصوص 10 هزار نفر باقیمانده افراد تحت پوشش با ثبت نام در سایت می توانند از این سهمیه استفاده و به طور یقین همانند سنوات قبل با توجه به میزان متقاضیان اشتغال جامعه هدف کل سهمیه تکمیل و دراختیار وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد.

وی ادامه داد: سهمیه 25 درصد سهم قطعی جامعه ایثارگری بوده و به هیچ وجه در اختیار افراد عادی حتی اگر بنیاد متقاضی آن را نداشته باشد، قرار نخواهد گرفت. امید است جامعه هدف با آمادگی کافی نسبت به شرکت در آزمون اقدام و ان شاء الله افراد واجد شرایط و شایسته انتخاب خواهند شد.

مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان نیز خاطرنشان کرد: به جهت اینکه تأییدیه استفاده از سهمیه توسط بنیاد انجام می پذیرد، ضمن اینکه برای کلیه ثبت نام کنندگان پس از انجام مراحل ثبت نام پیامک مربوط به تعیین وضعیت شغلی در سامانه سجایا مبنی بر اینکه به بنیاد شهرستان و یا منطقه خود مراجعه کنند، ارسال می شود و از کلیه استانها خواسته شده که به افراد جویای کار که رشته آنها با این آزمون تطبیق دارد اطلاع رسانی مناسب و ارسال پیامک جهت شرکت در آزمون انجام شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=674939
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد