- ۱۴۰۳/۱۲/۱۹
- 1k نظر «نمایش»
فراخوان تاسیس دفاتر پلیس+۱۰
فراخوان تاسیس دفاتر پلیس+۱۰ (اطلاعیه جدید)
- بروزرسانی:
- دیدگاه: ۷۴۹ (نمایش)
- دیدگاههای منتظر: ۰ دیدگاه
مهلت ثبت نام: ۱۴۰۳/۱۱/۲۰ الی ۱۴۰۳/۱۲/۱۵
ارائه کارت آزمون: -
برگزاری آزمون: -
آخرین وضعیت: پایان مهلت ثبت نام
فراخوان اخذ مجوز پلیس+10
دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی یا به اختصار پلیس+10 مجموعه ای است که در آن خدمات الکترونیکی توسط پلیس ارائه می شود. بمنظور تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی، در بازه های مختلفی از سال، فراخوان هایی از سوی متولی این امر صادر و منتشر می شود. ایران استخدام در این صفحه آخرین اخبار و فراخوان های منتشر شده درخصوص تاسیس دفاتر پلیس+10 را اطلاع رسانی میکند. پیشنهاد میکنیم جهت اطلاع از جدیدترین اخبار درخصوص نحوه اخذ مجوز پلیس+10 این صفحه را همواره پیگیری نمایید.
روی لینکها بزنید و بیشتر بخوانید
با فعالسازی این سرویس، آگهیهای استخدام سازمانهای دولتی و خصوصی و همچنین بانکها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.
اطلاعیه ارسال مدارک
خبر 19 اسفند 1403: با احترام، به اطلاع میرساند ضمن به پایان رسیدن فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی ویژه دهه فجر 1403، متقاضیانی که در سامانه الکترونیکی ثبت نام به عمل آوردهاند جهت ادامه فرآیند و ارسال مدارک، مطالب زیر را با دقت مطالعه نموده و نسبت به تکمیل و ارسال فرمهای مربوطه تا مهلت تعیین شده اقدام نمایند.
توجه: مهلت ارسال مدارک تا 30 فروردین 1404 می باشد.
فرم شماره یک و دو را دریافت، چاپ، تکمیل و امضاء نمایید.
مدارک زیر را به همراه فرم شماره یک و دو (چاپ شده و امضا شده) به ترتیب در پاکت پستی قرار داده و از طریق پست پیشتاز به نشانی زیر ارسال نمایید:
تهران، بلوار میرداماد، بین مدرس و آفریقا، پلاک 382، شرکت پژوهش و توسعه ناجی (واحد اجرایی پلیس+10)
کد پستی: 1518964613
تلفن: 02181240036
توجه: اندازه پاکت پستی مؤکداً A4 باشد و روی آن حتماً به صورت خوانا نام شهری که در آن شرکت کردهاید را درج نمایید.
پرونده شما بر اساس مدارک ارسالی ارزیابی میشود، از این رو لطفاً در ارسال مدارک خواسته شده نهایت دقت را داشته باشید و تأکید میگردد از ارسال مدارک غیر مرتبط خودداری نمایید.
در صورت وجود نقص در مدارک ارسالی، هیچگونه مسؤولیتی بر عهده شرکت پژوهش و توسعه ناجی نخواهد بود.
ارسال مدارک به منزلهی تأیید درخواست تأسیس دفتر نمیباشد و تنها جهت بررسی خوداظهاری شماست و نتیجه نهایی متعاقباً اعلام میگردد.
مدارک مورد نیاز:
1- تصویر شناسنامه » تمامی صفحات
2- تصویر کارت ملی » پشت و رو
3- کارت پایان خدمت یا معافیت » پشت و رو (مخصوص آقایان)
4- حکم بازنشستگی » در صورت بازنشسته بودن - صادره ازنیرویانسانی سازمان مربوطه
5- گواهی سابقه رزمندگی خانواده درجه یک
6- گواهی جانبازی
7- گواهی جانبازی خانواده درجه یک
8- گواهی اسارت
9- گواهی اسارت خانواده درجه یک
10- گواهی خانواده شهید
11- گواهی سابقه رزمندگی
توضیحات بندهای 5 تا 11:
- اصل نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران یا نیروی انسانی یگان خدمتی (سپاه، ارتش، فرماندهی انتظامی) به شرکت پژوهش و توسعه ناجی
- تاریخ شروع و پایان، محل و منطقه عملیاتی باید در گواهی مربوطه قید شده باشد
- هیچ گونه کارتی برای این سوابق قابل قبول نیست
12- گواهی سابقه بسیج » اصل نامه سپاه ناحیه به شرکت پژوهش و توسعه ناجی
13- گواهی سابقه فرماندهی انتظامی » اصل نامه فراجا یا ردههای فرماندهی استان با ذکر سال شروع و پایان خدمت - در صورت فراجایی بودن والدین، ارسال سابقه، امتیاز داشته و الزامی است
14- تصویر مدرک تحصیلی » تصویر آخرین مدرک تحصیلی (کارت دانشجویی قابل قبول نیست)
15- سابقه مدیریتی » اصل نامه سازمان محل خدمت با ذکر سمت/درجه/رتبه/شغل/جایگاه و زمان شروع و پایان به شرکت پژوهش و توسعه ناجی
16- تصویر مدارک مهارت ICDL » تصویر مدرک تمامی دورههای ICDL با ذکر نام دوره (گواهی مربی ICDL قابل قبول نیست)
17- فرم زندگینامه (فرم شماره دو) » تکمیل و امضای فرم شماره دو - قابل دریافت از سایت
18- دو قطعه عکس 3 در 4 » جدید با پسزمینه سفید و پشتنویسی (نام، نام خانوادگی، کدملی)
19- مدرک احراز محل سکونت » صفحه اول شناسنامه که محل تولد متقاضی در آن قید شده است یا قبض آب یا برق به نام متقاضی یا اجارهنامه رسمی یا نامه از شورای محل
20- فرم ارسال مدارک (فرم شماره یک) » تکمیل و امضای فرم شماره یک - قابل دریافت از سایت
تمدید مجدد مهلت ثبت نام
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کاربران گرامی به اطلاع می رسانیم؛ مهلت ثبت نام در فراخوان تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) ویژه دهه فجر، به علت استقبال متقاضیان مجددا تا 15 اسفند ماه 1403 تمدید گردید.
تمدید مهلت ثبت نام
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کاربران گرامی به اطلاع می رسانیم؛ مهلت ثبت نام در فراخوان تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) ویژه دهه فجر، تا 4 اسفند ماه 1403 تمدید گردید.
فراخوان تاسیس پلیس +10 (بهمن 1403)
آگهی 23 بهمن 1403: فراخوان تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10)
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کاربران گرامی به اطلاع می رسانیم؛ فراخوان تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) ویژه دهه فجر، منتشر گردید.
مهلت ثبت نام تا 30 بهمن ماه 1403 تا 4 اسفند ماه 1403 تا 15 اسفند ماه 1403 می باشد.
ردیف |
استان |
شهر |
تعداد |
1 | آذربایجان شرقی | هوراند | 1 |
مهربان | 1 | ||
2 | آذربایجان غربی | باروق | 1 |
چهار برج | 1 | ||
سردشت | 1 | ||
3 | اردبیل | کوثر | 1 |
4 | اصفهان | زیار | 1 |
5 | خراسان رضوی | فریمان | 1 |
میان جلگه | 1 | ||
6 | خراسان شمالی | مانه | 1 |
7 | گلستان | نگین شهر | 1 |
8 | هرمزگان | تخت | 1 |
ابوموسی | 1 | ||
9 | همدان |
قروه درگزین |
1 |
10 | یزد | مروست | 1 |
11 | کهکیلویه و بویراحمد | لنده | 1 |
12 | خوزستان | باوی | 1 |
شرایط و ضوابط اداره دفاتر
نکته: هیچگونه اعتباری برای ارائه تسهیلات یا وام به مدیر دفتر وجود ندارد.
فضای مورد قبول برای تأسیس دفتر باید بر اساس استانداردهای تعیین شده از طرف شرکت پژوهش و توسعه ناجی باشد.
کارکنان دفاتر میبایست دارای بیمه تأمین اجتماعی بوده و مدیر دفتر باید کلیه حقوق مربوطه را مطابق قوانین اداره کار پرداخت نماید.
تعداد کاربران متناسب با خدمات و حضور مشتری در دفتر میباشد.
هر کاربر برای ارائه خدمت نیاز به یک رایانه رومیزی به همراه کلیه لوازم جانبی آن دارد.
تأمین تمامی تجهیزات فنی (رایانه و لوازم جانبی آن، اسکنر، پرینتر، تجهیزات امنیتی و غیره) مطابق دستورالعملهای فنی، برعهده مدیر دفتر میباشد.
حضور تمام وقت مدیر دفتر در دفتر الزامی است.
شرایط عمومی
بومی محل مورد تقاضا
دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی
دارا بودن اطلاعات پایه مهارت با کامپیوتر ICDL
تدین به دین مبین اسلام
داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت قانونی(ویژه آقایان)
تابعیت و اعتقاد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی
نداشتن سابقه محکومیت مؤثر و محرومیت از حق خدمات دولتی
حداقل سن داوطلب کمتر از 30 سال و حداکثر بیشتر از 65 سال نباشد.
عدم اشتغال
نداشتن فساد مالی، اخلاقی و اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان
نداشتن سابقه سوء امنیتی و عضویت و وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی ضدانقلاب، معاند و غیرقانونی
برخوردار بودن از سلامت روحی و روانی
شرایط اختصاصی (امتیازات)
پذیرش افراد براساس امتیازات کسب شده آنها میباشد. مواردی که دارای امتیاز است به طور خلاصه شرایط اکتساب به شرح زیر می باشد:
نکته: امتیازات کسب شده متقاضیان در شهر با هم سنجیده شده و منتخبین افرادی هستند که بالاترین امتیاز را در آن شهر کسب کنند.
مدرک تحصیلی: مدارک تحصیلی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا دانشگاههای نیروهای مسلح مورد پذیرش میباشد.
دارا بودن مهارتهای رایانه: مهارت هفتگانه رایانه (ICDL) که مدرک آن توسط مراکز معتبر صادر شده باشد. مراکز معتبر، مراکزی هستند که دارای مجوز از سازمان فنی و حرفهای کشور یا معاونت مدیریت و برنامهریزی ریاست جمهور باشند.
سابقهی کار مدیریتی: سابقهی مدیریتی برابر احکام صادره در مراکز دولتی به صورت هم تراز با نیروهای مسلح تطبیق و محاسبه میشود. قابل ذکر است، سوابق مدیریتی شرکتهای عمومی غیر دولتی پس از احراز سابقه و دارا بودن شرایط تطبیق بلامانع است سابقه مدیریتی شرکتهای خصوصی نامعتبر و غیر معروف مورد تأیید نمیباشد.
سابقهی جانبازی: سابقهی جانبازی باید به تأیید بنیاد شهید، امور ایثارگران یا معاونت انسانی واحدهای نیروهای مسلح رسیده باشد. رأی کمیسیون پزشکی ملاک سابقه جانبازی و درصد جانبازی نمیباشد.
سابقهی آزادگی: سابقهی آزادگی باید به تأیید بنیاد شهید، امور ایثارگران یا معاونت انسانی واحدهای نیروهای مسلح رسیده باشد.
خانواده شهید: مستندات خانواده شهید صرفاً از بنیاد شهید و امور ایثارگران مورد قبول میباشد.
سابقهی بسیجی: سابقهی بسیجی فعال بر اساس آییننامه بسیج که تأیید آن توسط مراکز ذیربط تعیین میگردد و صرفاً با فرم استاندارد مورد تأیید میباشد.
سابقهی رزمندگی: رزمندگان و اعضای خانوادههای درجه یک آنها دارای شرایط امتیازی رزمنده میباشند.
مدارک مورد نیاز
تصویر کارت ملی » پشت و رو
کارت پایان خدمت یا معافیت » پشت و رو (مخصوص آقایان)
حکم بازنشستگی » در صورت بازنشسته بودن - صادره از نیروی انسانی سازمان مربوطه
گواهی سابقه رزمندگی خانواده درجه یک
گواهی جانبازی
گواهی جانبازی خانواده درجه یک
گواهی اسارت
گواهی اسارت خانواده درجه یک
گواهی خانواده شهید
گواهی سابقه رزمندگی
توضیحات بندهای 5 تا 11:
اصل نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران یا نیروی انسانی یگان خدمتی (سپاه، ارتش، فرماندهی انتظامی) به شرکت پژوهش و توسعه ناجی
تاریخ شروع و پایان، محل و منطقه عملیاتی باید در گواهی مربوطه قید شده باشد
هیچ گونه کارتی برای این سوابق قابل قبول نیست
گواهی سابقه بسیج » اصل نامه سپاه ناحیه به شرکت پژوهش و توسعه ناجی
گواهی سابقه فرماندهی انتظامی » اصل نامه فراجا یا ردههای فرماندهی استان با ذکر سال شروع و پایان خدمت - در صورت فراجایی بودن والدین، ارسال سابقه، امتیاز داشته و الزامی است.
تصویر مدرک تحصیلی » تصویر آخرین مدرک تحصیلی (کارت دانشجویی قابل قبول نیست)
سابقه مدیریتی » اصل نامه سازمان محل خدمت با ذکر سمت/درجه/رتبه/شغل/جایگاه و زمان شروع و پایان به شرکت پژوهش و توسعه ناجی
تصویر مدارک مهارت ICDL » تصویر مدرک تمامی دورههای ICDL با ذکر نام دوره (گواهی مربی ICDL قابل قبول نیست)
فرم زندگینامه (فرم شماره دو) » تکمیل و امضای فرم شماره دو - قابل دریافت از سایت
دو قطعه عکس 3 در 4 » جدید با پسزمینه سفید و پشتنویسی (نام، نام خانوادگی، کدملی)
مدرک احراز محل سکونت » صفحه اول شناسنامه که محل تولد متقاضی در آن قید شده است یا قبض آب یا برق به نام متقاضی یا اجارهنامه رسمی یا نامه از شورای محل
فرم ارسال مدارک (فرم شماره یک) » تکمیل و امضای فرم شماره یک - قابل دریافت از سایت
آموزش تصویری مراحل ثبت نام
پس از وارد نمودن اطلاعات کلید + را جهت ثبت انتخاب نماید.
پر کردن فیلدهای ستاره دار الزامی می باشد.
اگر خطایی رخ دهد، فیلد خالی و خطادار به حالت قرمز در می آید.
جهت ثبت نهایی درخواست ، کلید ذخیره را انتخاب نمایید.
در صورت مشاهده خطای 403 یا عدم دسترسی، کش مرورگر (cache) را خالی یا از مرورگر دیگری استفاده نمایید.
اطلاعات فراخوان
توجه: مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.
شما کاربران گرامی می توانید از طریق بخش نظرات همین صفحه (پایین این صفحه) در خصوص این آزمون استخدامی بحث و تبادل نظر بفرمایید.
جهت مشاهده آگهی در درگاه خدمات الکترونیک انتظامی کلیک نمایید
اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.