• ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
  • 0k نظر «نمایش»

جذب بدون آزمون نخبگان در آموزش و پرورش

جذب بدون آزمون نخبگان در آموزش و پرورش

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

برنامه ریزی برای اجرای رتبه بندی معلمان

خبر 2 تیر 1401: جذب بدون آزمون نخبگان در آموزش و پرورش

تا کنون در آموزش و پرورش 34 هزار و 813 نفر جذب شده اند و به گفته وزیر آموزش و پرورش: این سازمان قصد دارد نخبگان را بدون آزمون جذب نماید.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،وزیر آموزش و پرورش در جمع تعدادی از فرهنگیان فارس گفت: تا کنون در آموزش و پرورش ۳۴ هزار ۸۱۳ نفر استخدام شده اند و تلاش می‌شود در مدارس به خصوص مناطق عشایری، نیروی ثابت  آماده فعالیت شوند.

نوری به هوشمند سازی هنرستان‌ها و بالا بردن سطح آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: سازمان نوسازی در حال تلاش برای نوسازی ساختمان و تجهیزات است و دولت نیز در سفر استانی خود حدود ۸ هزار میلیارد تومان علاوه بر اعتبارات دیگر برای تکمیل آن‌ها اختصاص داده است.

وزیر آموزش و پرورش همچنین به نظام رتبه بندی معلمان اشاره کرد و افزود:نظام رتبه بندی معلمان تا چندی پیش فقط شعار بود و مدعیان که خود نتوانسته بودند این را اجرایی کنند از این دولت انتقاد می‌کردند که چرا تا کنون اجرایی نشده است، اما در این دولت با اهتمام ویژه مجلس، شورای نگهبان و وزارت آموزش و پرورش ۳۸ هزار میلیارد تومان برای ۱۸ ماه برای اجرایی شدن نظام رتبه بندی معلمان اختصاص داده شده که در حال برنامه ریزی برای اجرای آن هستیم.

وی با اشاره به تعطیلی مدارس در ایام کرونا، گفت: چاره‌ای جز باز کردن مجدد مدادس نبود، چون در ایام تعطیلی آموزش حضوری به آموزش و پرورش خسارت وارد شد که بعد‌ها دولت تلاش کرد با اختصاص هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار این خسارت را جبران کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2587765
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد