۸ سال پیش

جذب بیش از ۱۱۰۰ کارآموز قضایی تا پایان سال


منقضی شده
اطلاعات بیشتر

بیش از 1100 کارآموز قضایی تا پایان سال جذب دستگاه قضا می‌شوند

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام قوه قضائیه اینجا کلیک کنید


حجت الا سلام عاملی گفت: با پایان یافتن سال 94 دوره فارغ التحصیلی و کارآموزی 1100 نفر از دانشجویان به پایان می رسد و این افراد وارد سیستم قضایی کشور می شوند.
به گزارش خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان حجت الاسلام عاملی رئیس اداره آموزش معاونت نیروی انسانی قوه قضائیه در مراسم تحلیف کارآموزان قوه قضائیه گفت: در مراسم امروز 141 نفر از افراد واجد شرایط دوره کارآموزی خود را به پایان رساندند و به این ترتیب جمع افراد کارآموز امسال به 600 نفر می رسد.
وی افزود: از این 141 نفر 15 نفر دارای مدرک دکتری یا دانشجوی دکتری هستند 30 نفر از طریق جذب اختصاصی نخبگان پذیرفته شده اند و تعداد 27 نفر هم از طریق دانشگاه علوم قضایی پذیرفته شده اند.
حجت الاسلام عاملی ادامه داد: با احتساب کارآموزان امروز از ابتدای سال 94 تا کنون 600 نفر وارد دستگاه قضا شده اند و تا پایان سال این رقم به 1100 نفر افزایش می یابد.
وی همچنین در خصوص آمار کارآموزان سال 95 گفت: در سال 95 تعداد 1065 نفر فارغ التحصیل خواهیم داشت که باعث برطرف شدن بخش زیادی از مشکلات مربوط به کمبود نیروی انسانی خواهد شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=557541
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه