۷ سال پیش

جذب سرباز حرفه‌ای موثرترین روش در تحول خدمت سربازی است
اطلاعات بیشتر

 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس با بیان اینکه جذب سرباز حرفه ای موثرترین روش در تحول دوران سربازی است، گفت: مجلس از طرح ستاد کل نیروهای مسلح برای جذب سرباز حرفه ای استقبال می‌کند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک کنید


غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با مثبت ارزیابی کردن احتمال تغییر و تحولات در خدمت سربازی، افزود: در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد استفاده از سرمایه انسانی مورد تاکید قرار گرفت درحالی که شاهدیم مسئولان کمتر توجه به این مهم را در دستور کار قرارر داده‌اند.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: متاسفانه سرمایه انسانی در کشور درحال هدررفت است به طوریکه از این نیرو در جهت رونق و تولید کار استفاده نمی‌شود درحالی که باید برای آن برنامه مدونی داشته باشیم که البته بر اساس شنیده‌ها به نظر می‌رسد ستاد کل نیروهای مسلح درصدد است با راه اندازی قرارگاه اقتصاد مقاومتی، سرباز حرفه ای تربیت کند.
این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: باید تمام تصمیمات کشور در این راستا حرکت کند تا بیشترین بهره‌وری را از نیروی انسانی داشته باشیم؛ واقعیت آن است که در سایر کشورها بهترین استفاده از نیروها می‌شود درحالی که ما در کشورمان از آن غفلت کرده و هیچ برنامه‌ریزی برای آن انجام نمی‌دهیم.
وی یادآور شد: اکنون شرایط به گونه است که گاهی ممکن است جوانان عنوان کنند که با گذراندن دوران سربازی خود عمرشان به فنا رفته است درحالی که اگر دوران خدمت سربازی خود را با آموزش و یادگیری حرفه و فن بیاموزند می‌توانند فرد موثری هم برای خود و هم برای کشور باشند.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس قدردان ستاد کل نیروهای مسلح خواهد بود و راه اندازی این قرارگاه به عنوان یک ابتکار عمل در سال اقدام و عمل بسیار مثبت خواهد بود و سایر دستگاه ها نیز باید این الگو را پذیرفته و در این سال یک اقدام عملیاتی جدی را به کارگیرند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=586008
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد