۷ سال پیش

جذب سرباز حرفه‌ای گامی موثر در استفاده بهینه از ظرفیت نیروی انسانی کشور
اطلاعات بیشتر

 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه هم اکنون برخی جوانان به صورت اجباری دوران خدمت سربازی را سپری می‌کنند، جذب سرباز حرفه‌ای را گامی موثر در استفاده بهینه از ظرفیت نیروی انسانی کشور دانست.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک کنید


ایرج عبدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره اظهارات معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر احتمال تغییر و تحول در خدمت سربازی، افزود: واقعیت آن است که سرمایه هر کشوری نیروی انسانی آن بوده که بر همین اساس باید برنامه‌ریزی درستی در زمینه استفاده از ظرفیت نیروی انسانی وجود داشته باشد.
نماینده مردم خرم آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اگر نیروی انسانی را به بهترین شکل مدیریت کنیم خواهیم توانست سرمایه‌ عظیمی به دست آوریم؛ امروزه برخی جوانان به صورت اجباری به دنبال گذراندن خدمت سربازی هستند که در این شرایط با بی‌انگیزگی و وقت گذرانی دوران سربازی خود را سپری می کند.
این نماینده مردم در مجلس نهم، با مثبت ارزیابی کردن جذب سرباز حرفه‌ای، تصریح کرد: بدون شک باید شرایط جذب سرباز حرفه ای مطرح شود تا با دریافت حقوق و آموزش حرفه و فن بتوانند بعد از گذراندن این دوره وارد بازار کار شوند تا در جامعه نقش موثری داشته باشند.
وی یادآور شد: ما به شیوه ای سنتی عادت کردیم که البته باید آن را اصلاح کنیم لذا اگر ستاد کل نیروهای مسلح بتواند با راه اندازی قرارگاه اقتصاد مقاومتی، تغییر و تحولاتی را در خدمت سربازی ایجاد کند گام مثبتی در حوزه استفاده بهینه از نیروی انسانی برداشته خواهد شد.
عبدی تاکید کرد: باید شرایط جذب سرباز حرفه‌ای به گونه‌ای باشد که براساس نیاز ، از بین کسانی که تمایل دارند برای گذراندن خدمت سربازی، نیرو جذب شود و افراد به مدت 4 الی 5 سال به عنوان سرباز حرفه‌ای تحت آموزش قرار گیرند، درعین حال حقوق نیز دریافت کرده  و در این مدت چندین مهارت نیز به آنها آموزش داده شود.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: بهتر است شرایط جذب سرباز حرفه ای مهیا شود چراکه در حوزه نیروی انسانی کشور تحول خوبی ایجاد خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری خانه ملت، پیش از این معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه اقتصاد مقاومتی و مطرح شدن دو دیدگاه سرباز حرفه‌ای و خدمت وظیفه عمومی، از انجام اقدامات متحول کننده خبر داد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=584566
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد