• ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
  • 0k نظر «نمایش»

آرشیو آگهی های جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش هرمزگان

آرشیو آگهی های جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش هرمزگان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آرشیو آگهی های جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش هرمزگان

جهت مشاهده صفحه اصلی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش هرمزگان اینجا کلیک نمایید


آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان هرمزگان - 31 فروردین 98

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش هرمزگان از ثبت نام متقاضیان سرباز معلم برای سال تحصیلی 99-98 خبر داد و گفت : ثبت نام متقاضیان از تاریخ 28 فروردین آغاز و تا چهارم اردیبهشت ادامه دارد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان ؛ مرتضی رئیسی حسنلنگی افزود : از مشمولین واجد شرایط دارای برگ آماده به خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام آن ها ( 01/ 04/ 98 و 01/ 06/ 98 ) است ثبت نام می شود.

وی ادامه داد : اولویت به کارگیری با متقاضیان بومی همان منطقه و در صورت عدم تکمیل سهمیه از متقاضیان بومی مناطق همجوار است

رئیسی حسنلنگی با تاکید بر این که ثبت نام از متقاضیان حتی در روز های تعطیل نیز انجام می شود ، خاطر نشان کرد ؛ ادارات آموزش و پرورش مناطق و نواحی مسوولیت ثبت نام را بر عهده دارند.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش هرمزگان پایان گفت: برنامه وزارت آموزش و پرورش ، انتخاب مشمولینی است که کسر خدمت ندارند و متقاضیان در صورت کتمان کسر خدمت و سپس درخواست استفاده از آن در طول سال تحصیلی، ملزم به جبران خسارت مادی ناشی از خروج قبل از پایان سال تحصیلی و هزینه های دوره های آموزشی بدو خدمت و ... می باشند . ضمناً افراد دیگری نیز که به هر دلیل ( قبولی در دانشگاه ، مشکلات خانوادگی و ...) درخواست انصراف از خدمت را دارند در هر مقطع زمانی مشمول این بند می باشند.


 

خبر 3 اردیبهشت 97: جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش هرمزگان

معاون پژوهش و برنامه ریزی منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان از آغاز فرایند ثبت نام سرباز معلمان از چهارم اردیبهشت ماه جاری تا پایان وقت اداری یازدهم اردیبهشت ماه خبر داد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان؛ابراهیم خوشبخت افزود:داوطلبینی که دفترچه اعزام به خدمت با تاریخ اعزام یکم تیرماه امسال ‌ یا یکم شهریور ماه بدون غیبت ، مدرک تحصیلی لیسانس و دفترچه اعزام به خدمت از این استان داشته باشند می توانند با مراجعه به ادارات آموزش و پرورش محل سکونت خود نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و تهیه اسناد و مدارک مورد نیاز ثبت نام اولیه اقدام نمایند.
وی ادامه داد:اولویت بکارگیری با متقاضیان بومی همان منطقه و درصورت عدم تکمیل سهمیه، از متقاضیان بومی مناطق همجوار با رعایت کامل مقررات دستورالعمل می باشد.

این مسوول اضافه کرد:با توجه به محدودیت مهلت زمانی ثبت نام، ستاد ثبت نام در ادارات آموزش و پرورش مناطق و شهرستانها در روزهای پنج شنبه و جمعه نسبت به ثبت نام از داوطلبان اقدام می نمایند.

معاون پژوهش و برنامه ریزی منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان همچنین گفت: سهمیه هر منطقه از طریق اداره کل به صورت کلی به ادارات آموزش وپرورش مناطق اعلام خواهد شد .

خوشبخت یادآور شد: در صورتیکه در یک رشته تعداد داوطبین ثبت نام شده بیش از سهمیه اعلام شده باشد ادارات آموزش و پرورش منطقه مجری موظف به انتخاب افراد برتر براساس فرم امتیاز بندی و یا برگزاری آزمون خواهند بود .

وی در پایان گفت: مسئولیت هرگونه اعتراض و شکایت داواطلبان نسبت به فرآیند ثبت نام ،جذب ، امتیاز بندی و یا برگزاری آزمون بر عهده ستاد ثبت نام اداره منطقه مجری خواهد بود .

جهت دریافت دستورالعمل جذب و به کارگیری معلمان وظیفه  سال97   اینجا   کلیک نمایید.

جهت اطلاع از آخرین اخبار آزمون های استخدامی آموزش و پرورش عضو کانال تلگرام ایران استخدام شوید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1306086
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد