• ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
  • 1k نظر «نمایش»

جذب نیروی امریه در جهاد دانشگاهی

جذب نیروی امریه در جهاد دانشگاهی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی جذب نیروی امریه در جهاد دانشگاهی

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی

آگهی 15 اسفند 1402: جذب نیروی امریه در پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی
مهلت ارسال رزومه برای جذب نیروی امریه سربازی در پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی تا ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تمدید شد.
به گزارش ایسنا، پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی در نظر دارد برای تامین نیروی انسانی متخصص خود، از بین دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد، امریه سربازی (ساکن تهران) جذب کند. 
داوطلبان رشته کارشناسی ارشد حسابداری یا مدیریت مالی می‌توانند تا 30 اردیبهشت 1403 مدارک خود را به نشانی sec.ihsr@acecr.ac.ir ارسال کنند.
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۲۱۶۶۹۵۱۸۷۷ (داخلی ۱۱۴ یا۱۱۷) مراجعه کنند.

جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر

آگهی 9 اسفند 1402: فراخوان جذب سرباز امریه در جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر
به اطلاع کلیه دانش آموختگان مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری می رساند جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر در نظر دارد اقدام به جذب نیروی سرباز امریه زیر نظر معاونت های پژوهشی و آموزشی این واحد نماید. متقاضیان می توانند تا تاریخ 20 اسفند 1402 ضمن مطالعه شرایط، درخواست خود را از طریق فرم ذیل این اطلاعیه تکمیل نمایند.
شایان ذکر است تکمیل این فرم به منزله "درخواست" برای جذب امریه جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر می باشد و تکمیل آن به معنای تعهد این واحد نسبت به جذب افراد متقاضی نمی باشد. تایید نهایی پس از قبولی در مصاحبه حضوری و کارورزی اعلام می شود.

شرایط عمومی
1.دارابودن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر
2.ساکن استان تهران
3.علاقه مند به فعالیت در محیط های آموزشی و پژوهشی
4.عدم وابستگی سببی و نسبی با افراد شاغل در دستگاه اجرایی مورد تقاضای مشمول وظیفه
5.تایید گزینش
شرایط اختصاصی بخش معاونت پژوهشی
- دانش آموخته های یکی از رشته های زیر:
1. مهندسی نساجی (کلیه گرایش ها)
2. مهندسی شیمی (کلیه گرایش ها)
3. مهندسی پلیمر (کلیه گرایش ها)
4. مهندسی صنایع (کلیه گرایش ها)
شرایط اختصاصی بخش معاونت آموزشی
- اولویت با دانش آموخته های یکی از رشته های زیر:
1.مهندسی فناوری اطلاعات (IT) - گرایش تجارت الکترونیک
2.مهندسی کامپیوتر - گرایش هوش مصنوعی و رباتیک
- کلیه دانش آموختگان علاقه مند به فعالیت های بازاریابی الکترونیک، هوش مصنوعی، رباتیک، شبکه، برنامه نویسی و طراحی وب، فروش، بازاریابی و دارای سوابق آموزشی مرتبط فنی و مهندسی
کسب اطلاعات بیشتر
متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با یکی از شماره های ذیل در ارتباط باشند:
- بخش پژوهش: 66950983 – مهندس محمدپور (روزهای کاری 9 الی 15)
- بخش آموزش: 88807008 – مهندس ملکی  (روزهای کاری 9 الی 16)

ثبت نام

تقویم آزمون:
مهلت ثبت نام: تا 20 اسفند 1402


تکمیل فرم

اداره کل روابط عمومی جهاددانشگاهی

آگهی 7 اسفند 1402: جذب امریه سربازی در اداره کل روابط عمومی جهاددانشگاهی
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، به اطلاع می‌رساند این اداره کل از میان دانش‌آموختگان مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشگاه‌های دولتی در رشته‌های ارتباط تصویری (گرافیک)، عکاسی، کارگردانی، سینما و دیگر رشته‌های مرتبط هنری امریه سربازی جذب می‌کند.
تسلط به امور طراحی و گرافیک و نرم‌افزارهای مرتبط، عکاسی، پویانمایی، تدوین، نویسندگی و شبکه‌های اجتماعی ازجمله مهارت‌های موردنیاز است.
علاقه‌مندان تا تاریخ 20 فروردین‌ ماه 1403 رزومه خود را به نشانی الکترونیک news@acecr.ac.ir ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02166488516 (داخلی 1162) تماس حاصل کنند.
گفتنی است، ارسال رزومه به‌منزله "درخواست" برای جذب امریه بوده و به معنای تعهد این اداره کل نسبت به جذب افراد متقاضی نیست. تائید نهایی پس از مصاحبه حضوری و بررسی شرایط لازم اعلام می‌شود.

جهاددانشگاهی بوشهر - 16 بهمن 1402

آگهی 16 بهمن 1402: فراخوان جذب نیروی امریه در جهاددانشگاهی بوشهر
جهاددانشگاهی استان بوشهر جهت تکمیل کادر نیروی انسانی از میان فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات و علوم اجتماعی، جامعه شناسی، مدیریت فرهنگی ، میکروبیولوژی و علوم آزمایشگاهی و پزشک عمومی در قالب امریه (سربازی) دعوت به همکاری می کند.
این مرکز برای تکمیل کادر نیروی انسانی از میان فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد رشته‌های فناوری اطلاعات و علوم اجتماعی، جامعه‌شناسی، مدیریت فرهنگی، میکروبیولوژی و علوم آزمایشگاهی امریه(سربازی) دعوت به همکاری می‌کند.
ساکن استان بوشهر
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی بوشهر، از واجدین شرایط دعوت می‌شود رزومه  خود را به آدرس ایمیل Jahadbu.acecr@yahoo.com ارسال یا به امور اداری جهاددانشگاهی به آدرس بوشهر بلوار خلیج‌فارس جنب پارک مادر و کودک تحویل کنند.

جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر - 13 اسفند 1401

آگهی 13 اسفند 1401: جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر به منظور بهره‌مندی از ظرفیت و توان علمی جوانان فارغ‌التحصیل در پیشبرد اهداف سازمانی خود، از دانش‌آموختگان دانشگاهی به منظور گذراندن دوره ضرورت خدمت سربازی به صورت امریه دعوت به همکاری می‌کند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، این واحد سازمانی به منظور بهره‌مندی از ظرفیت و توان علمی جوانان فارغ التحصیل در پیشبرد اهداف سازمانی خود، از دانش‌آموختگان دانشگاهی به منظور گذراندن دوره ضرورت خدمت سربازی به صورت امریه در سال 1402 با داشتن شرایط ذیل دعوت به همکاری می‌کند.

شرایط جذب
دارا بودن مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس و بالاتر در رشته‌های تحصیلی مهندسی نساجی؛ مهندسی برق، الکترونیک و مکاترونیک؛ مهندسی شیمی و پلیمر؛ مهندسی مکانیک؛ همچنین تایید گزینش و حراست از  جمله شرایط عمومی و اختصاصی اعلام‌ شده است.
تبصره 1: اولویت پذیرش با افراد بومی و دانشجویان ممتاز است
تبصره 2: انتخاب افراد مطابق با ضوابط دفتر سیاستگذاری و نظارت راهبری حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح و با اولویت در صورت داشتن حداقل یکی از این شرایط انجام می‌شود: تأهل؛ نخبگان و استعدادهای برتر و دانشجویان ممتاز؛ حافظان قرآن و قاریان برتر
تبصره 3: عدم وابستگی سببی و نسبی با افراد شاغل در دستگاه اجرایی مورد تقاضای مشمولین وظیفه
متقاضیان واجد شرایط می‌توانند حداکثر تا روز سه‌شنبه 16 اسفندماه 1401 با در دست داشتن مدارک ذیل، جهت ثبت‌نام به دفتر جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر مراجعه کنند.
تقاضای کتبی گذراندن دوره ضرورت خدمت در جهاد دانشگاهی
تصویر مدرک تحصیلی در رشته‌های اعلام‌شده
تصویر تمامی صفحات شناسنامه (در صورت متاهل بودن تصویر تمام صفحات شناسنامه همسر نیز ارائه شود)
تصویر کارت ملی (پشت و رو)
ثبت‌نام اولیه به منزله پذیرش متقاضی به منظور بهره‌مندی از طرح امریه سربازی جهاددانشگاهی صنعتی امیرکبیر نیست. همچنین ارائه هرگونه اطلاعات اشتباه، کتمان حقیقت یا نقص مدارک موجب ابطال درخواست متقاضی خواهد شد. متقاضیان باید فاقد غیبت از نظام وظیفه بوده و همچنین دوره آموزش نظامی را نگذرانده باشند.
میزان حقوق پرداختی به مشمولین امریه سربازی جهاد دانشگاهی صنعتی امیرکبیر هم‌تراز با سایر نظامیان هم‌رتبه خواهد بود. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 66950983 - 021 معاونت پشتیبانی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر تماس بگیرند.

جهاد دانشگاهی اردبیل - 16 مهر 1401

آگهی 16 مهر 1401: جهاد دانشگاهی استان اردبیل به منظور تکمیل کادر نیروی انسانی خود در بخش کشاورزی به ویژه در زمینه مطالعات و تحقیقات محصول فندق نیروی امریه (سربازی) جذب می‌کند. جهاد دانشگاهی استان اردبیل به منظور تکمیل کادر نیروی انسانی خود در بخش کشاورزی به ویژه در زمینه مطالعات و تحقیقات محصول فندق نیروی امریه (سربازی) جذب می‌کند. مقطع تحصیلی مورد نیاز دکتری و  رشته تحصیلی مورد نیاز بیوتکنولوژی کشاورزی، گیاه پزشکی، فیتوشیمی(‌شیمی گیاهی) می باشد به طوری که شرایط پذیرش بومی استان می باشد مدارک مورد نیاز رزومه، تصویر آخرین مدرک تحصیلی یا نامه فراغت از تحصیل، تصویر تاییدیه سامانه ثنا جهت تایید آدرس محل سکونت، تصویر تمام صفحات شناسنامه(در صورت تأهل تصویر تمام صفحات شناسنامه همسر و فرزند)، تصویر پشت و روزی کارت ملی(در صورت تأهل تصویر پشت و روی کارت ملی همسر)، تصویر عکس پرسنلی 4*3 نشانی ارسال مدرک به شرح زیر می باشد، اردبیل، شهرک کارشناسان، میدان شفا، ساختمان جهاد دانشگاهی، طبقه 4، کارگزینی، تلفن 33749503-045 داخلی 104، پست الکترونیکی: Sec.ar@acecr.ac.ir

سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی - 12 مهر 1401

آگهی 12 مهر 1401: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی در تهران برای تکمیل نیروی کارشناسی خود نیروی امریه جذب می‌کند.
به گزارش ایسنا، براساس اعلام سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، کارشناس تولید محتوا (تمامی رشته‌های علوم انسانی، مشروط به آشنایی با حوزه نشر و کتاب، تولید محتوا، مهارت‌های نویسندگی، ویراستاری و دیگر مهارت‌های مرتبط)؛ گرافیست (اولویت با دانش‌آموختگان رشته‌های مرتبط)؛ کارشناس رسانه (اولویت با رشته‌های مرتبط و افراد آشنا با خبرنویسی، شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی) از شرایط متقاضیان اعلام شده است.
علاقه‌مندان به همکاری می‌توانند رزومه خود را به آدرس info@isba.ir ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۲۱۶۶۹۷۱۱۸۶ تماس حاصل کنند.

جهاد دانشگاهی خراسان رضوی - 2 شهریور 1401

آگهی 2 شهریور 1401: به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان رضوی، سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی به منظور تکمیل نیروی انسانی خود از بین فارغ‌التحصیلان رشته‌های علوم آزمایشگاهی، رشته‌های مرتبط در مقطع کارشناسی و پرستاری از دو طریق امریه سربازی و تکمیل نیروی انسانی، دعوت به همکاری می‌کند.
متقاضیان می‌توانند حداکثر تا 10 شهریور ماه سال جاری با مراجعه به وب سایت سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی بخش خدمات الکترونیک، فرم دعوت به همکاری و وب سایت آزمایشگاه‌های تشخیص جهاددانشگاهی بخش دعوت به همکاری، فرم مربوطه را تکمیل نمایند. علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 31997401 تماس حاصل کنند.

جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی - 21 تیر 1401

آگهی 21 تیر 1401: به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، گروه پژوهشی مواد نوین سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، از بین فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های مهندسی مواد و متالورژی، مکانیک، مهندسی شیمی و مهندسی پلیمر اقدام به جذب نیرو در قالب امریه سربازی می‌نماید. علاقه‌مندان به همکاری حداکثر تا پایان تیرماه سال جاری، رزومه خود را به آدرس materials@jdm.ac.ir ارسال کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 0513199477 - 0513199471 تماس حاصل کنند.

پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی خراسان رضوی - 18 خرداد 1401

آگهی 18 خرداد 1401: پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی خراسان رضوی از میان فارغ التحصیلان دارای مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری امریه سربازی پذیرش می کند.
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان رضوی رشته های علوم اجتماعی (تمام گرایش ها)؛ جغرافیا ‌(تمام گرایش ها)؛  اقتصاد و مدیریت گردشگری و سایر رشته های مرتبط با گردشکری ‌ می توانند تا 3 تیر ماه سال جاری با مراجعه به وب سایت سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، معاونت ها، معاونت پشتیبانی فرم دعوت به همکاری را تکمیل کنند.

جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی - 20 فروردین 1401

آگهی 20 فروردین 1401: جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از میان فارغ التحصیلان دارای مدرک کارشناسی و بالاتر امریه سربازی پذیرش می کند.
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی، مدیریت بازرگانی، حسابداری و علوم آزمایشگاهی در مقاطع کارشناسی و بالاتر‌ می توانند تا 25 فروردین ماه 1401 با مراجعه به وب سایت جهاددانشگاهی خراسان جنوبی (بخش رویدادها) فرم جذب نیروی امریه را تکمیل نمایند.
تلفن تماس: 32219357 داخلی 124

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1311833
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k