۷ سال پیش

جذب نیروی انسانی با تنظیم سند توسعه منابع انسانی در جهاد کشاورزی
اطلاعات بیشتر

 

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی گفت: در وزارت جهاد کشاورزی سند توسعه منابع انسانی تنظیم شده و جذب نیروی انسانی بر اساس این سند انجام خواهد گرفت.

جهت مشاهده اخبار استخدام وزارت جهاد کشاورزی اینجا کلیک کنید


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ؛ابوالقاسم ورداسبی گفت: در سند توسعه منابع انسانی طی سه سال در بخش‌های حقوقی، فناوری، صنایع، علوم دامی و تخصص‌هایی که نیاز داشته باشیم جذب نیروی انسانی انجام خواهد گرفت.
ورداسبی خاطرنشان کرد: بخش کشاورزی نیازمند فعالیت نیروهای متخصص در بخش‌های مختلف بوده تا بتوان در راستای تحقق اهداف وزارت جهاد کشاورزی عمل کرد.
وی تصریح کرد:  با توجه به عملیاتی شدن جذب ناظرین کشاورزی در کشور، نیروی کارشناسی و متخصص به بدنه سازمان های جهادکشاورزی تزریق شد که نتایج آن در افزایش تولیدات بخش کشاورزی کاملا مشهود می باشد.
ورداسبی اضافه کرد: در بخش کشاورزی استان کرمانشاه تاکنون حدود 570 نفر ناظر جذب گردیده و براساس برنامه ریزی انجام شده حدود 200 نفر دیگر نیز جذب خواهند شد.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی با بیان اهمیت ساختار تشکیلات سازمان جهاد کشاورزی استان تصریح کرد: هر گونه اصلاح ساختار تشکیلات سازمانی دارای روند قانونی مشخصی است و تغییر ساختار تشکیلات سازمانی بستگی به درخواست وزارت جهاد کشاورزی در این خصوص و هماهنگی و همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور دارد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=639309
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد