• ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
  • 0k نظر «نمایش»

جذب هيات علمي جوان در دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوی

جذب هيات علمي جوان در دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

 

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي از جذب هيات علمي جديد با رزومه قوي در دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي و واحد مشهد خبر داد.

جهت مشاهده اخبار جذب هیات علمی اینجا کلیک کنید


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عباس شيخ الاسلامي، رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي در آيين تجليل از اساتيد دانشگاه آزاد اسلامي مشهد ضمن خير مقدم و تبريك روز استاد ، ياد و خاطره معلمين بزرگ انقلاب استاد شهيد مطهري و استاد شهيد بهشتي را گرامي داشت و گفت: تلاش فكري اين معلمين بزرگ انقلاب تحت زعامت امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري بود كه توانستند با بيمه كردن كشور،  امنيت را براي كشور به ارمغان آورند.
وي عزت و امنيت كشور را مرهون خون شهدا دانست و افزود: امروز باید به پاس اين آرامش و آسايش كه شهدا براي ما فراهم كرده اند با  كمك هم در جهت تحقق شعار سال كه اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل است ، بكوشيم.
شيخ الاسلامي از تلاش‌ها و کوشش های همسران اساتيد در فراهم کردن محیط  امن و آرام خانه جهت  كار علمي اساتيد در دانشگاه نيز تشكر و قدرداني كرد.
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي در ادامه با ارائه گزارشي به بيان برخي از سياست هاي كلي دانشگاه درطول برنامه ششم پرداخت و گفت: اكنون واحد مشهد داراي حدود 29 هزار دانشجو است كه اين تعداد به 35 هزار دانشجو در سال 1400 افزايش خواهد يافت.
وي افزايش رشته هاي تحصيلات تكميلي و رشد نسبت استاد به دانشجو را از برنامه هاي مهم دانشگاه بیان کرد و افزود: اكنون تعداد دانشجويان تحصيلات تكميلي 30 درصد است كه اين رقم به 70 درصد افزايش مي يابد.
شيخ الاسلامي با اشاره به اينكه واحد مشهد رتبه دوم پ‍ژوهش كشور را دارا است، تاكيد كرد: با رشد فعاليت‌هاي علمي پژوهشي درصدد كسب رتبه يك پژوهش كشور هستيم.
وي چابك سازي سازماني و تفويض اختيار به دانشكده هاي دانشگاه را از سياست هاي مهم دانشگاه دانست و گفت: با اختصاص بودجه به هر دانشكده تمامي امور دانشجويان در دانشكده انجام مي گيرد و  ديگر نيازي به مراجعه دانشجو به سازمان مركزي نيست.
شيخ الاسلامي  از جذب هيات علمي جديد با رزومه قوي در دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي و واحد مشهد خبر داد.
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي با تاكيد بر اينكه  اكنون واحد مشهد ساختمان استيجاري ندارد ، از احداث ساختماني در مجتمع آموزشي خبر داد و گفت: اين ساختمان در پنج طبقه و 60 كلاس و سالن جلسات دفاع پيش بيني شده است كه كمك شاياني به  برگزاري كلاس‌ها مي كند.
در اين مراسم كه در مجتمع كوه سر مشهد برگزار شد از 50 تن از اساتيد نمونه علمي آموزشي و علمي فرهنگي اين دانشگاه با اهداي لوح، تقدير بعمل آمد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=588534
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد