۷ سال پیش

جذب ۱۰ هزار دانشجو از طریق ماده ۲۸ در دانشگاه فرهنگیان
اطلاعات بیشتر

 

معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان گفت: حدود ۱۰ هزار دانشجو از طریق ماده ۲۸ جذب خواهند شد و ۸ الی ۱۰ هزار نفر هم از طریق آزمون سراسری در همه رشته‌های ۱۶گانه دانشگاه جذب خواهیم داشت.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدامی دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غلامرضا کیانی ظهر امروز در نشست خبری در حاشیه برگزاری نخستین دوره فرهنگی ارتقای نقش تربیتی و اجتماعی معلمان ویژه مهارت‌آموزان ماده ۲۸ خواهر اظهار کرد: ماده ۲۸ یکی از موارد اساسنامه دانشگاه فرهنگیان است که اجازه داده دانشگاه علاوه بر جذب دانشجو از مسیر معمول دیپلمه‌های آموزش و پرورش که از طریق آزمون سراسری وارد دانشگاه می‌شوند، از فارغ‌التحصیلان کارشناسی و بالاتر مهارت آموزانی را جذب کند.

وی افزود: این مهارت آموزان در دوره تربیت حرفه‌ای و مهارتی آموزش داده می‌شوند و افرادی که شایستگی لازم را کسب کرده‌اند، تحویل آموزش و پرورش داده می‌شوند.

معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: سیاست‌های این دوره مشترکاً توسط دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش تهیه شده و به تصویب هیأت امنای دانشگاه رسیده و امسال اولین دوره آن برگزار شده است.

کیانی خاطرنشان کرد: حدود ۳ هزار و ۳۰۰ نفر به وسیله این طرح جذب دانشگاه فرهنگیان شده و یک‌هزار و ۸۰۰ نفر هم از طریق معمول جذب دانشگاه فرهنگیان شده‌اند و کسانی که دوره را با موفقیت طی کنند و صلاحیت حرفه‌ای لازم را کسب کنند، جذب آموزش و پرورش می‌شوند.

وی بیان داشت: کسانی هم که صلاحیت لازم را کسب نکنند تکرار دوره خواهند شد، البته طبق هماهنگی‌های انجام شده این افراد هم به شرط افزایش صلاحیت‌ها و مهارت‌ها وارد آموزش و پرورش می‌شوند.

معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان ابراز داشت: سال پیش رو حدود ۱۰ هزار دانشجو از این طریق جذب خواهند شد و ۸ الی ۱۰ هزار نفر هم از طریق آزمون سراسری در همه رشته‌های ۱۶گانه دانشگاه جذب خواهیم داشت.

کیانی ادامه داد: ۱۳ هزار نفر از ورودی ۹۱ و حدود ۸ هزار نفر هم از ورودی بهمن ۹۱ جذب آموزش و پرورش خواهند شد که عمدتاً در دوره متوسطه هستند.

وی با اشاره به نیاز شدید آموزش و پرورش برای امسال، اظهار کرد: امیدواریم با این تعداد نیرو حدود ۲۵ نفر نیروی موردنیاز آموزش و پرورش وارد مدرسه شوند و تدریس کنند.

معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان درباره نحوه تأمین اساتید مورد دانشگاه گفت: دانشگاه بخشی از نیروهای کارشناسی و اساتید خود را از طریق آموزش و پرورش تأمین می‌کند و در یک فضای رقابتی نیروها را مأمور اداره آموزش و پرورش می‌کند و بعد از گذشت ۳ سال از دوره مأموریت در صورتی که در ارزیابی‌ها از صلاحیت لازم برخوردار باشند، برای تدریس به دانشگاه منتقل می‌شوند.

کیانی در ادامه گفت: در بین این افراد حدود ۴۰ نفر در کل کشور که دوره ۳ ساله‌شان تمام شده، در صورت داشتن شرایط وارد دانشگاه می‌شوند.

وی در پایان ضمن تأکید بر افزایش تنوع شیوه‌های پذیرش دانشجو، خاطرنشان کرد: دانشگاه فرهنگیان به این باور رسیده که باید تنوع شیوه‌های پذیرش دانشجو داشته باشد و ظرفیت دانشگاه در بین این شیوه‌ها تقسیم شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=647476
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد